میرنیوز

معرفی متخصص های ارتودنسی با تجربه در مناطق مختلف تهران

معرفی متخصص های ارتودنسی با تجربه در مناطق مختلف تهران 2023-06-07T13:40:48+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بهترین متخصص ارتودنسی تهران کیست یا دکتر ارتودنسی خوب در تهران کجا بروم؟ این‌ها سوالاتی است که هرکسی در ابتدای مسیر ارتودنسی برای خود یا فرزندش می‌پرسد و می‌خواهد که این کار را به بهترین متخصص بسپارد تا راضی‌کننده‌ترین نتیجه را به دست آورد.

در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از بهترین متخصصان ارتودنسی در محله‌های مختلف تهران را به شما معرفی کنیم تا در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کنید، بتوانید با خیال راحت این فرایند درمان را پشت سر بگذارید.

ویژگی‌های دکتر ارتودنسی خوب در تهران

برای اینکه بتوانید بهترین متخصص ارتودنسی را در شهر تهران پیدا کنید، باید بدانید که یک دکتر ارتودنسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد. مهم‌ترین مشخصات یک متخصص خوب در زمینه ارتودنسی دندان کودکان و بزرگسالان عبارتند از:

داشتن سابقه کاری زیاد در این حیطه

داشتن مدارک علمی معتبر ای مجامع علمی‌ داخلی و خارجی

رضایت داشتن مراجعان و بیماران قبلی

انجام معاینات تخصصی قبل، حین و بعد از درمان

تسلط به انواع روش‌های درمانی ارتودنسی

استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین برای درمان دندان‌های نامرتب

ارائه خدمات باکیفیت با قیمت مناسب

بهترین متخصصان ارتودنسی در مناطق مختلف تهران

یکی از مواردی که باید در زمان انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران در نظر داشته باشید، این است که به محل زندگی شما نزدیک باشد؛ زیرا شما مدت زیادی درگیر این فرایند درمانی خواهید بود و باید بارها به مطب پزشک مراجعه کنید. بنابراین طولانی بودن مسیر رفت و آمد می‌تواند برای شما خسته‌کننده باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین متخصصان در زمینه ارتودنسی دندان کودکان و بزرگسالان در محله‌های مختلف تهران می‌پردازیم.

بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران

شرق تهران یکی از مناطق پرجمعیت در این شهر است که محله‌هایی مانند نارمک و تهرانپارس را در بر می‌گیرد. دکتر سعید قریشی در لیست بهترین دکتر ارتودنسی تهرانپارس قرار گرفته است؛ زیرا مدرک فلوشیپ خود را از کانادا دریافت کرده و به انواع روش‌های ارتودنسی تسلط دارد. علاوه بر این، دکتر قریشی ارتودنسی کودکان را هم به طور تخصصی انجام می‌دهد و بهترین انتخاب برای فرزند شما است. اما اگر به دنبال متخصص ارتودنسی شرق تهران در محله نارمک می‌گردید، پیشنهاد ما به شما دکتر فرهاد صدرالدینی است که سابقه زیادی در زمینه انواع روش‌های ارتودنسی داشته و از روش‌های مدرن برای رفع مشکل شما استفاده می‌کند.

از دیگر پزشکان بسیارباتجربه در زمینه روش‌های مختلف ارتودنسی بزرگسالان و کودکان هم می‌توان به دکتر علیرضا خدیوی اشاره کرد که با قیمت مناسبی خدمات خود را به بیماران ساکن در شرق تهران ارائه می‌دهد. همچنین برخوردی بسیار حرفه‌ای داشته و از تجهیزات مدرن دندانپزشکی برای حل مشکلات مختلف استفاده می‌کند.

لیست برخی از متخصصان ارتودنسی مناطق شرق تهران:

دکتر سعید قریشی: فلکه دوم تهران پارس، فرجام، پ ۸۹، ساختمان آریانا، طبقه پنجم

دکتر محمدعلی مناقب: خیابان پیروزی، بیمارستان فجر

دکتر محمد رضا جهانبخشی: خیابان پیروزی، بین مقداد و کریمشاهیان، روبروی متروی نیروهوایی، جنب پمپ بنزین مقداد، پلاک ۱۶۸

دکتر فرهاد صدرالدینی: نارمک، خیابان سمنگان، پلاک ۱۲۰

دکتر علیرضا خدیوی: فلکه دوم تهران پارس، فرجام، پ ۸۹، ساختمان آریانا، طبقه پنجم

بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران

غرب تهران هم محله‌های معروفی مانند سعادت آباد، صادقیه و شهرک غرب را در خود جای داده است که بیشتر افراد آن بومی هستند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند به سراغ دکتری بروند که بومی و به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران بوده و در عین حال در زمینه ارتودنسی دندان هم تجربه زیادی داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از متخصصان ارتودنسی در مناطق مهم غرب تهران می‌پردازیم.

معرفی متخصص های ارتودنسی با تجربه در مناطق مختلف تهران

متخصص ارتودنسی در سعادت آباد

اگر به دنبال متخصص ارتودنسی سعادت آباد برای خود یا فرزندتان هستید، پیشنهاد ما به شما دکتر فرزاد یحیی پور، احسان مهریزی و سمیه مهرابی است که در این زمینه خدمات تخصصی را ارائه می‌دهند. همچنین دکتر سعید قریشی که در قسمت قبلی معرفی کردیم هم مطب کاملاً مجهزی را در سعادت آباد دایر کرده‌اند و در برخی از کلینیک‌های این محله هم خدمات خود را ارائه می‌دهند.

دکتر ارتودنسی در صادقیه

اگر هم مسیر شما به صادقیه نزدیکتر است و به دنبال دکتر ارتودنسی صادقیه هستید، می‌توانید به پزشکانی مانند دکتر حامد بلیغ، شراره باطبی، مهدی زالفیان و … مراجعه کنید که در فلکه اول و دوم صادقیه مطب دارند یا اینکه در کلینیک‌های معتبر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

متخصص ارتودنسی شهرک غرب تهران

در محله شهرک غرب تهران هم تعداد زیادی کلینیک دندانپزشکی و متخصصان ارتودنسی وجود دارند که می‌توانند این خدمات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما ارائه دهند. بنابراین اگر در این محدوده زندگی می‌کنید، نیازی نیست که از بابت پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی همه فن حریف نگران باشید. برای مثال می‌توانید به مطب دکتر حامد بصیرزاده یا دکتر طبرستانی مراجعه کرده و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید.

برخی از متخصصان ارتودنسی غرب تهران با آدرس:

دکتر مهدی فهیمی هنزائی: میدان صادقیه، خیابان ستارخان، قبل از پل یادگار امام (بازارچه سنتی ستارخان)، جنب فرش شاهکار مشهد، پلاک ٣

دکتر سعید قریشی: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، پلاک ۱۱

دکتر توحید طبرستانی: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، انتهای کوچه رضایی، پلاک ۱۰۶

دکتر سمیه مهرابی: سعادت آباد - بالاتر از میدان کاج - کوچه ۹ - پلاک ۲۴ - طبقه ۱

دکتر محسن مرآتی: شهران، فلکه دوم، ابتدای کوچه پالیک

دکتر ارتودنسی در جنوب تهران

بیشتر افرادی که در جنوب تهران زندگی می‌کنند، به دنبال یک متخصص ارتودنسی هستند که خدمات موردنظرشان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد. به همین دلیل است که تعداد کلینیک‌های دندانپزشکی در این منطقه بیشتر از تعداد مطب‌ها است و بیشتر افراد برای ارتودنسی دندان خود یا کودکشان به این مراکز مراجعه می‌کنند. با این حال تعداد زیادی از پزشکان در جنوب تهران هستند که با قیمت مناسبی ارتودنسی را انجام می‌دهند. برای مثال شما می‌توانید به مرکز تخصصی ارتودنسی دکتر علی اقتصادی مراجعه کنید که به صورت اقساطی امکان پرداخت هزینه را برای شما فراهم کرده است. همچنین کلینیک دندانپزشکی دکتر بلادی هم در شهر ری یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات حوزه ارتودنسی دندان است.

بهترین دکتر ارتودنسی در شمال تهران

اگر ساکن شمال تهران هستید و به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در این مناطق می‌گردید، باید بدانید که متخصصان زیادی در شمال تهران خدمات ارتودنسی را در مطب یا کلینیک ارائه می‌دهند. برای مثال دکتر بهمن پوراقدم، دکتر درویش پور و دکتر آخوندی از متخصصان ارتودنسی در شمال تهران هستند. همچنین دکتر علیرضا خدیوی هم که در زمینه ارتودنسی کودکان و بزرگسالان تجربه دارد، در میرداماد مطب داشته و شما می‌توانید با گرفتن وقت قبلی، برای معالجه یا درمان به مطب ایشان مراجعه کنید.

سخن پایانی

از آنجا که ارتودنسی یک فرایند درمانی بسیار طولانی است و تاثیر زیادی در زیبایی چهره و کارایی دندان‌های فرد دارد، پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به معرفی بهترین دکتر ارتودنسی در مناطق مختلف تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب پرداختیم تا شما در هر جایی که زندگی می‌کنید، بتوانید با بهترین متخصصان ارتباط بگیرید. متخصصانی که در این مقاله معرفی کردیم، هم در جاهای مختلف شهر مطب دارند و هم اینکه در کلینیک‌های معتبر، خدمات ارتودنسی را به شما ارائه می‌دهند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)