میرنیوز

علت و راه حل رفع لرزش و تکان خوردن‌های لباسشویی چیست؟

علت و راه حل رفع لرزش و تکان خوردن‌های لباسشویی چیست؟ 2023-05-31T09:54:28+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از بیشترین اختلالات و مشکلات در کارکرد ماشین لباسشویی، لرزش و صدای لباسشویی است. این مشکل در انواع ماشین لباسشویی پیش می‌آید و می‌توان گفت که دلیل لرزش و صدای لباسشویی برای همه ماشین‌های لباسشویی از هر برندی یکسان است.

درست است که برای رفع اشکالات ماشین لباسشویی باید به تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه نمود؛ اما خوب است که درباره دلایل ان بدانید تا با آگاهی بیشتر دلایل جزئی را خودتان در خانه برطرف نمائید. در این مطلب به دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی می‌پردازیم. همراه ما باشید!

چرا ماشین لباسشویی می لرزد؟

همان طور که در پاراگراف پیشین هم اشاره شد، علت لرزش و صدای ماشین لباسشویی برای هر برندی از این دستگاه، یکی است.

بیشتر ماشین‌های لباسشویی که کهنه شده است و چند سال از عمر آن گذشته است نیز دچار این مشکل می‌شوند.

قابل ذکر است که در بیشتر موارد لرزش ماشین لباسشویی در کارکرد و عملکرد کلی دستگاه نمی‌تواند تأثیر منفی و بدی بگذارد؛ اما ایجاد صدا و لرزش ماشین لباسشویی باعث آلودگی صوتی و از بین بردن آرامش خانه می‌شود. حتماً شما هم برای یکبار شده با این وضعیت آزار دهنده روبرو شده آید. پس بهتر است با بروز این مشکل درصدد رفع آن برآیید.

از کارهای مؤثر برای کاهش لرزش و صدای لباسشویی می‌توان به قرار دادن صحیح لباس در ماشین لباسشویی اشاره داشت. بهتر است که لباس‌ها را به صورت گلوله و توپی وارد ماشین لباسشویی نکنید و به استاندارد وزنی ماشین لباسشویی توجه نمائید تا در اثر وزن سنگین لباس، لرزش و صدا در دستگاه ایجاد نشود. اگر دستگاه لباسشویی شما ایراد فنی داشته باشد باید از تعمیرکار زبده کمک بخواهید.

تراز نبودن ماشین لباسشویی

یکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین علل تکان خوردن شدید ماشین لباسشویی و ایجاد صدا در ماشین لباسشویی تراز نبودن دستگاه است. اگر دستگاه لباسشویی شما تنظیم درست و اصولی نداشته باشد و پایه‌ها تراز نشده باشند در بیشتر مواقع لرزش و صدای ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن و آبگیری لباس‌ها ایجاد می‌شود.

برای رفع تراز نبودن ماشین لباسشویی می‌توانید از دستگاه تراز مهندسی استفاده کنید. اگر که این وسیله را در اختیار دارید می‌توانید تراز را روی ماشین لباسشویی قرار دهید و پایه‌های زیرین دستگاه را تنظیم کنید طوری که محور افقی و عمودی آن را باید به صورت اصولی و کامل تنظیم نمائید. در این صورت لرزش ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن و آبگیری لباس‌ها رفع می‌شود می‌توانید از تخته‌های سه لایه نیز استفاده نمائید.

چوب و مصنوعات چوبی برای کاهش لرزش و ایجاد ثبات در ماشین لباسشویی تأثیر بسیار مثبت و خوبی دارند.

وجود مشکل در پایه‌های ماشین لباسشویی می‌تواند عامل اصلی بروز لرزش در آن باشد. برای جلوگیری از این مشکل، باید پایه‌های ماشین را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر کرد.

از دیگر راه‌ها برای رفع لرزش و تراز نبودن ماشین لباسشویی، استفاده از کفپوش در زیر دستگاه است. با قرار دادن یک کفپوش زیر دستگاه، می‌توان تا حد زیادی از لرزش و صدای ماشین لباسشویی کاست. می‌توانید از این روش ساده برای رفع مشکل استفاده نمائید.

درست که ما راه‌های زیادی را برای کاهش صدا و لرزش ماشین لباسشویی بیان کردیم اما درست ترین راه، تراز کردن ماشین لباسشویی به صورت اصولی است تا در اثر لرزش‌ها، مشکلات فنی و خرابی در قطعات آن ایجاد نشود.

توجه نکردن به ظرفیت دستگاه و توزیع نامناسب وزن لباس‌ها

عدم توزیع درست وزن لباس‌ها در داخل ماشین لباسشویی، می‌تواند عامل اصلی بروز لرزش در آن باشد. برای جلوگیری از این مشکل، باید لباس‌ها را به صورت یکنواخت در داخل ماشین قرار داد و تلاش کرد تا وزن آن‌ها به یک شکل منظم توزیع شود.

اگر حوله یا پتوی بزرگ و یک کفش کتانی را در داخل لباسشویی قرار می‌دهید، ترجیحاً تنها نباشد و باید چیزهای کوچکی مانند چند چیز کوچک و یا چند لباس کوچک نیز در مخزن لباسشویی قرار دهید؛ تا تعادل در لباسشویی در هنگام چرخش فراهم گردد.

استفاده از دو یا سه عدد توپ هفت سنگ دایره‌ای شکل زرد رنگ می‌تواند تعادل در ماشین لباسشویی را ایجاد کند تا در هنگام کار کردن تکان نخورد.

سرعت بالای لباسشویی در هنگام شست و شو

استفاده از سرعت بالا در حین شستشو، می‌تواند عامل اصلی بروز لرزش در ماشین لباسشویی باشد. برای جلوگیری از این مشکل، باید سرعت شستشو را به حداکثر مقدار مناسب کاهش داد و به صورت دقیق‌تر تنظیم کرد.

عدم تعادل در توزیع آب در داخل ماشین لباسشویی

عدم تعادل در توزیع آب در داخل ماشین لباسشویی، می‌تواند به دلیل وجود خرابی در سیستم آبدهی یا توزیع آب نامتعادل در داخل آن باشد. برای جلوگیری از این مشکل، باید سیستم آبدهی را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر کرد و همچنین توزیع آب را به صورت یکنواخت در داخل آن تنظیم کرد. برای تعمیر سیستم آبدهی ماشین لباسشویی باید از مراکز معتبر و باتجربه کمک بخواهید.

خرابی و فرسودگی در کمک فنر ضد صدا و لرزش در ماشین لباسشویی

از دلایل پرتکرار و رایج در ایجاد صدا در ماشین لباسشویی و لرزش آن، متعادل نبودن وزن لباس درون دستگاه می‌باشد. یک مثال ساده می‌تواند این مشکل را برای شما بیشتر تفهیم کند. اگر یک حوله‌ای بزرگ یا پتو را در مخزن دستگاه ماشین لباسشویی قرار دهید در آبگیری وزن بسیار زیادی پیدا می‌کند و به یک طرف دیگر دستگاه میچسبد. در این حالت ماشین لباسشویی دچار لرزش می‌شود؛ زیرا با حالتی مشابه با لگد زدن مواجه خواهد شد. تکان‌های عجیب می‌خورد و ماشین لباسشویی شروع به حرکت کردن می‌کند. برای رفع این مشکل باید به تعادل وزنی لباس در لباسشویی توجه کافی را داشته باشید.

تراز نبودن و تنظیم نبودن پایه‌های زیرین ماشین لباسشویی

علت و راه حل لرزش و تکان خوردن‌های لباسشویی چیست؟

از دلایل عمده در ایجاد لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی تنظیم نبودن پایه‌های زیر این دستگاه می‌باشد. تقریباً همه دستگاه‌های ماشین لباسشویی، در زیر دارای پایه هستند که ارتفاع از سطح زمین را مشخص می‌کنند.

در هنگام تنظیم کردن پایه‌ها از تراز مهندسی کمک بگیرید تا عمل تراز کردن به صورت اصولی انجام شود و لرزش دستگاه متوقف شود. با وجود لرزش دستگاه، آسیب زیادی به قطعات فنی و قسمت فنی ماشین لباسشویی شما وارد می‌شود.

خرابی و فرسودگی فنرهای دیگر دستگاه لباسشویی

فنرهای دیگری در ماشین لباسشویی جای دارند که برای ثابت نگه داشتن دستگاه استفاده می‌شوند. اگر خرابی و فرسودگی در فنرهای دیگر ماشین لباسشویی ایجاد شود، تکان‌های شدید ماشین لباسشویی را شاهد خواهید بود.

پس از گذشت زمان این فنرها آسیب دیده و خراب می‌شوند. پس یقیناً نیاز به تعویض و تعمیر خواهند داشت.

بهتر است که از متخصص و کارشناس برای تعمیر و تعویض فنرهای ماشین لباسشویی کمک بخواهید تا فنرها را به خوبی مورد بررسی قرار داده و عیب و ایراد آن را تشخیص دهد.

در دستگاه‌های ماشین لباسشویی اتوماتیک برای جلوگیری از لرزش و تکان خوردن‌های دستگاه تعدادی فنر قرار گرفته است. اگر از محصولات استاندارد و باکیفیت استفاده شود، معمولاً پس از گذشت ۵ تا ۷ سال فرسودگی کمک فنر ایجاد می‌شود.

باید برای تعویض و تعمیر کمک فنرهای لباسشویی اقدام نمائید. برای تعمیر و تعویض کمک فنرهای لباسشویی از تعمیر کارهای حرفه‌ای و کارشناسان زبده کمک بخواهید.

فنرها در قسمت پشتی و درون ماشین لباسشویی قرار گرفته است که اگر دچار خرابی و فرسودگی شود باعث لرزش و تکان خوردن‌های شدید ماشین لباسشویی می‌شود بررسی فنی کمک فنرهای دستگاه، نیاز به تخصص دارد.

کمک فنر باید تعمیر درست و اصولی داشته باشد و در جای درست خود قرار گیرد در غیر این صورت پس از گذشته زمان، خرابی در کمک فنر ایجاد می‌شود و مجبور به پرداخت هزینه مجدد تعمیر و تعویض خواهید بود.

وجود مشکل در قطعات داخلی ماشین لباسشویی

وجود خرابی در قطعات داخلی ماشین لباسشویی، می‌تواند عامل اصلی بروز لرزش در آن باشد. برای جلوگیری از این مشکل، باید قطعات داخلی ماشین را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر کرد. باید ماشین را به صورت دوره‌ای بررسی کرده و قطعات خراب را تعمیر کرد.

تخلیه غیراصولی مخزن لباسشویی

تخلیه نادرست آب مخزن لباسشویی باعث ایجاد لرزش و صدای لباسشویی می‌شود. آبی که داخل دستگاه است، وزن زیادی دارد و اگر تخلیه آن درست انجام نشود باعث لرزش می‌شود. معمولاً تخلیه غیراصولی مخزن لباسشویی در اثر وجود ایرادی فنی است که باید توسط تعمیرکار رفع گردد.

تعمیر ماشین لباسشویی

علت و راه حل لرزش و تکان خوردن‌های لباسشویی چیست؟

اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکلاتی چون، ایجاد لرزش و صدا، تخلیه غیراصولی مخزن لباسشویی و وجود مشکل در قطعات داخلی ماشین لباسشویی و موارد دیگری شد، نگران نباشید می‌توانید درخواست خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را در سایت کاردون در کمترین زمان ثبت نمائید. کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شده و دستگاه را بررسی می‌کنند. برای ثبت سفارش تعمیر ماشین لباسشویی به این لینک مراجعه کنید:

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)