میرنیوز
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس- محمدرضا هادی نژاد، با اشاره به این نکته که مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به ماموریت محوله در راستای افزایش رضایت مشتریان در زنجیره ارزش و صیانت از مشتریان، نظرسنجیهای دورهای از فرآیندهای جاری را انجام میدهد، گفت: سنجش رضایت از فرآیند فروش تا تحویل خودرو، کیفیت اولیه محصول (سه ماه بعد از تحویل) و کیفیت دوام محصول (24 ماه بعد از زمان تحویل)، فرآیند پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی، امدادرسانی و همچنین سنجش رضایت مشتریان از فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایت ها در حوزه های فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و امدادخودرو از جمله این ارزیابیهاست.
وی با اشاره به نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش زمستان 1401، تشریح کرد: در این نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش شرکت ایران خودرو ارزیابی و عوامل موثر بر آن شناسایی شده و جامعه آماری شامل مشتریانی است که در زمستان 1401 خودروی خود را از نمایندگیهای سطح کشور تحویل گرفتهاند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که بر این اساس، میانگین رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان سال 1401 عدد 74.17 را کسب کرده است که نسبت به پاییز همان سال، 0.3 درصد رشد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 12 درصد رشد داشته است، گفت: عمدهترین علت آن بهبود «تحویل به موقع» و «اطلاع رسانی شرایط فروش» است که به ترتیب نرخ رشد 7.3 درصد و 1.6 درصد را داشته است.
وی با بیان این که میانگین رضایت از رسیدگی به درخواست ها و شکایت ها در زمستان 1401 عدد 60.33 را به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 6.5 درصد رشد داشته، اظهار کرد: به تفکیک حوزه های مرتبط، امداد خودرو 66.95 درصد، خدمات پس از فروش 64.04 درصد، فروش 59.6 درصد و کیفیت محصول 54.17 درصد (نیمه دوم 1401) بوده است که عمده ترین دلایل این میزان رشد بهبود رضایت در «زمان به طول انجامیده برای رسیدگی به درخواست»، «سهولت فرآیند ثبت درخواست» و «اولین تماس از سوی کارشناس» است.
هادینژاد با بیان این که میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با کسب مقدار 73.42 در زمستان 1401 نسبت به دوره قبل از آن 1.5 درصد رشد و نسبت به دوره مشابه در سال قبل 5.7 درصد رشد داشته، یادآور شد: بیش ترین نرخ رشد مربوط «رضایت از هزینه»، «اطلاع رسانی مناسب در مورد تعمیرات و تعویض ها»، «انجام کامل تعمیرات یا سرویس دوره ای» و «آراستگی فضاهای داخلی تعمیرگاه برای پذیرش و ترخیص» است.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری تسنیم
قیمت سکه و طلا ۸ خرداد ۱۴۰۲/ سکه ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
سفر به مشهد، انتخاب سفرهای تابستانی
۸ توصیه مهم مشاوران در انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲
آسانسور دلیلی بر افزایش اجاره بها+ جدول
تقدیر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از بیمه تجارت نو
تانک ازت و کاربردهای آن
آیا اجاره ماشین برای سفر، بهترین گزینه است؟
قیمت سکه و طلا ۷ خرداد ۱۴۰۲/سکه به ۳۰میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید
ادامه آشفتگی در بازار اجاره بها؛ مسئولان در خواب تابستانی
مرکز خرید لوله و اتصالات، شیرآلات و فلنج با قیمت مناسب در تهران
رشد اجاره بها بدون اجرای مصوبه افزایش حداکثر ۲۵ درصدی+جدول
رشد اجاره بها بدون اجرای مصوبه افزایش حداکثر ۲۵ درصدی+ جدول
بیش از دو دهه افتخار «گلدیران» در حمایت از حقوق مصرفکننده
با رکوردشکنیهای فروردین و اردیبهشتماه محقق شد؛ رشد ۶ درصدی تولید تختال در فولاد هرمزگان
بیمه ملت، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور شد
ذوب آهن اصفهان به عنوان برترین شرکت بورسی انتخاب شد
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
افزایش قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله/ یورو ارزان شد
هدایای ویژه همراه اول برای خوزستانیها بهمناسبت روزهای خرمشهر و دزفول
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
قیمت سکه و طلا ۳ خرداد ۱۴۰۲/ سکه ۳۲میلیون تومان
قیمت سکه و طلا ۳ خرداد ۱۴۰۲/ سکه ۳۲ میلیون تومان
کارخانه ساخت اینورترهای جوشکاری و ابزارآلات برقی افتتاح شد
پذیرش بد مسکنی به جای پرداخت اجاره بهای بالا
بیمه تجارتنو برترین صنعت بیمه در خلاقیت و نوآوری شد
تاثیر دستگاه حضور و غیاب در کاهش هزینههای سازمان
قیمت سکه و طلا ۲ خرداد ۱۴۰۱/ سکه ۳۲ میلیون تومان شد
قیمت اجاره در پایتخت چند؟+ جدول
برگزاری چهارمین مرحله قرعهکشی سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان/۴ میلیارد ریال جایزه به برندگان تعلق گرفت
معاون شرکت ساخت: برای تامین ریل پروژه ها، صرفاً روی ذوب آهن اصفهان حساب میکنیم