میرنیوز

انواع ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن ساده سفید

انواع ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن ساده سفید 2023-02-20T16:03:29+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دو سال اخیر بیشتر افراد به کابینت‌های ساده علاقه‌مند شده‌اند. در واقع در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیشتر سفارش‌های طراحی دکوراسیون آشپزخانه مربوط به دو سبک مدرن و نئوکلاسیک بوده است. امروزه باتوجه‌به کوچک شدن آشپزخانه‌ها انتخاب کابینت آشپزخانه مدرن از بهترین گزینه‌ها است. چراکه باعث بزرگ‌تر نشان داده شدن فضای آشپزخانه می‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که همهٔ کابینت‌های ساده، ارزان قیمت هستند؛ اما این یک باور اشتباه است. درست است که سبک مدرن به نسبت کلاسیک و نئوکلاسیک ارزان‌تر است؛ اما بااین‌حال قیمت کابینت به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است در یک دکوراسیون سبک مدرن از سبک‌های دیگر حتی گران‌تر هم بشود. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی انواع ویترین بپردازیم که خود یکی از عوامل گران‌قیمت شدن دکوراسیون آشپزخانه است. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ویترین در دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه‌ای که در دکوراسیون خود دارای ویترین است گران‌قیمت‌تر از آشپزخانه بدون ویترین است. لازم به ذکر است که انتخاب درب شیشه‌ای برای کابینت آشپزخانه از درب ام دی اف گران‌تر است. درنتیجه فکر نکنید که کابینت آشپزخانه‌ای که بیشتر از درب شیشه‌ای استفاده کرده است ارزان‌تر از آشپزخانهٔ تمام ام دی اف است. دلیل آن هم گران‌قیمت بودن شیشه است. شیشه‌هایی که برای ویترین استفاده می‌شود تقریباً قیمت بالایی دارند. ویترین‌ها باعث روح بخشیدن به دکوراسیون آشپزخانه می‌شوند و شما با قراردادن بلور و یا ظروف گران‌قیمت می‌توانید محیط آشپزخانه را بسیار شیک و مدرن کنید. از طرفی به‌صورت دوره‌ای با تغییر وسایل داخل ویترین می‌توانید تنوع خوبی به محیط آشپزخانه بدهید. امروزه باتوجه‌به کوچک‌شدن متراژ خانه‌ها استفاده از بوفه به شکل جدا امکان‌پذیر نیست؛ چراکه فضای زیادی را از خانه اشغال می‌کند به همین دلیل استفاده از ویترین در آشپزخانه‌ها بسیار مرسوم شده است.

ویترین‌ها می‌توانند در دو نوع شفاف و مات طراحی شوند. اگر می‌خواهید تمام درب‌های کابینت هوایی را شیشه‌ای کنید بهتر است از نوع مات استفاده کنید در این صورت ظروف داخل کابینت در معرض دید قرار نمی‌گیرند و شما برای جای‌دادن وسایل راحت‌تر هستید. اگر از نوع شفاف استفاده کنید باید همیشه وسایل داخل کابینت را زیبا بچینید و از چیدن ظروف روی همدیگر خودداری کنید. اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و می‌توانید ظروف را به شکل زیبایی بچینید استفاده از درب شیشه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود.

از زمان‌های قدیم تا به امروز از شیشهٔ شفاف برای انواع دکوری و ویترین استفاده می‌شد. این ویترین‌ها همچنان جایگاه خود را در دکوراسیون داخلی حفظ کرده‌اند و همچنان طرفداران خود را دارند. استفاده از شیشه شفاف در تمام سبک‌ها مرسوم است. درنتیجه در سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است همان‌طور که شیشهٔ شفاف از جذابیت بصری بیشتری برخوردار است دارای معایبی نیز هست که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم. شیشهٔ شفاف سریع‌تر اثر انگشت و کثیفی‌ها را به خود می‌گیرد درنتیجه ویترین‌هایی که دارای شیشهٔ شفاف هستند را مدام باید تمیز نگه داشت. از طرفی همیشه باید ظروف داخل ویترین و یا کابینت درب شیشه‌ای تمیز و مرتب باشند.

نحوهٔ چیدمان و هارمونی بین ظروف تأثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون کلی آشپزخانه دارد. اگر می‌خواهید کابینت آشپزخانه ساده به نظر برسد بهتر است که از کابینت درب شیشه‌ای شفاف استفاده نکنید؛ چراکه دکوراسیون آشپزخانه‌ای که درب آن شیشه‌ای است طبیعتاً ساده به نظر نمی‌رسد و کمی فضا را شلوغ‌تر نشان می‌دهد. اگر فردی هستید که به تقارن و مرتب بودن نقاط منزل حساس هستید انتخاب ویترین و کابینت با درب شیشه‌ای مناسب شما نیست؛ چراکه بعد از گذشت مدت زمانی به دلیل وسواسی که دارید ممکن است اذیت شوید و مجبور به تغییر دکوراسیون آشپزخانه و هزینهٔ مجدد شوید. لازم به ذکر است که استفاده از نورپردازی مخفی در کابینت درب شیشه‌ای و ویترین می‌تواند زیبایی آشپزخانه را چندبرابر کند. از طرف باید بدانید که استفاده از شیشه شفاف برای هر آشپزخانه با هر متراژی مناسب است و باعث زیبایی محیط آشپزخانه می‌شود. پس برای انتخاب آن برای آشپزخانهٔ خود هیچ محدودیتی ندارید.

ویترین شیشه‌ای مات

شیشهٔ مات سبب می‌شود تا وسایل داخل کابینت دیده نشود. درنتیجه از فضای داخل کابینت به هر شکلی که بخواهید می‌توانید استفاده کنید. در این دکوراسیون تنها سایهٔ ظروف قابل‌مشاهده است و تا حدی مشخص می‌شود که کابینت‌ها به چه شکلی چیدمان شده‌اند. اگر قرار است ظروف را خیلی روهم‌روهم بچینید به شما این دکوراسیون را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ چون سایه‌ها تا حدی می‌تواند مرتبی و نامرتبی کابینت را نمایان کنند.

انواع ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن ساده سفید

ویترین با شیشه طرح‌دار

شیشهٔ این ویترین‌ها دارای نقش‌برجسته هستند. شیشه طرح‌دار معمولاً لک اثر انگشت و کثیفی را خیلی نشان نمی‌دهد. پس اگر نمی‌خواهید وقت زیادی را برای تمیزکردن آشپزخانه بگذارید انتخاب این شیشه برای کابینت آشپزخانه می‌تواند گزینهٔ مناسبی باشد. دقت کنید که این شیشه‌ها ممکن است بعد از مدتی از مد بیفتند و یا شما را خسته کنند. پس موقع انتخاب بهتر است که طرح‌های خیلی شلوغ را انتخاب نکنید و سعی کنید از طرح‌های ساده بهره ببرید تا در درازمدت بتواند زیبایی قشنگی به محیط آشپزخانه بدهد.

ویترین شیشه و فلزی

این نوع ویترین‌ها در دکوراسیون مدرن بسیار موردتوجه قرار گرفته است. این ویترین‌ها دارای یک شیشه شفاف یکسره هستند که زیر اشکال فلزی قرار می‌گیرد. برای این نوع ویترین می‌توانید علاوه بر شیشهٔ شفاف از شیشه‌های رنگی نیز استفاده کنید. معمولاً با ایجاد نورپردازی مخفی در این ویترین‌ها جذابیت دکوراسیون را می‌توان چندین برابر کرد.

امروزه استفاده از ترکیب درب‌های چوبی و شیشه‌ای در سبک نئوکلاسیک و مدرن بسیار پرطرف‌دار شده است و زیبایی خیره‌کننده‌ای را به دکوراسیون می‌بخشد شاید پیش‌ازاین به اهمیت ویترین در دکوراسیون آشپزخانه پی نبرده بودید؛ اما علاوه بر عوامل دیگر انتخاب مدل ویترین، سایز، نحوه نورپردازی آن و … همگی باعث زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه می‌شود. معمولاً برای داشتن یک کابینت آشپزخانه سفید باید علاوه بر اینکه انواع صفحه کابینت آشپزخانه را برای انتخاب مورد بررسی قرار می‌دهید، به موارد دیگری همچون نوع و شکل ویترین‌ها، رنگ و جنس بین کابینتی، سبک کابینت، نوع دستگیره، رنگ شیرآلات و … هم دقت کنید. مطمئن باشید که شما تنها زمانی یک دکوراسیون عالی خواهید داشت که تمام عوامل بزرگ و کوچک در کنار هم به‌خوبی چیده شوند و هارمونی خوبی را به وجود بیاورند.

انواع ویترین در کابینت آشپزخانه مدرن ساده سفید

دکوچید، چیدانه و آکساگروپ همیشه به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنند که اگر می‌خواهید یک دکوراسیون آشپزخانهٔ شیک و زیبایی داشته باشید برای طراحی کابینت از یک طراح حرفه‌ای استفاده کنید تا طرحی که طراحی می‌شود علاوه بر زیبایی بتواند از تمام قسمت‌های پرت آشپزخانه استفاده کند و همچنین قابل اجرا باشد. بسیاری از طراحان طرح‌هایی را می‌زنند که قابل اجرا نیست. پس حتماً پیش از عقد قرارداد از این موارد به طور کامل آگاه شوید تا طراحی به شکل کاربردی برای شما انجام شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)