میرنیوز

رزرو اقامتگاه اقتصادی ارزان

رزرو اقامتگاه اقتصادی ارزان 2021-10-25T14:32:29+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسنپ روم، منظور از چنین مکان‌هایی در تعاریفی که از اقامتگاه وجود دارد، فضاهایی تجهیز شده و مناسب برای اقامت راحت و در عین حال مفید و به‌صرفه است که برخی شرایط آن توسط سامانه‌های تدارک و رزرو محل اقامتی بازسازی می‌شود. ‌طوری ‌که مسافران در طول زمان اقامت خود بیشترین استفاده را از زمان خود برده و مجبور به پرداخت هزینه‌های جانبی نیز نباشند.

اسنپ روم، از مراجع معتبر در تدارک اقامتگاه های اقتصادی تهران است.

در این نوشتار ضمن بررسی موارد فوق می‌خوانیم:

اقامتگاه ارزان درتهران، راحت، بهداشتی، باصرفه!

رزرو اقامتگاه اقتصادی را به شکل آنلاین تجربه کنید!

کنسلی رایگان و رزرو اقامتگاه ارزان درتهران!

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید!

اقامتگاه اقتصادی و تدارکات بهداشتی مطمئن در دوران کرونا!

این روزها بهره‌مندی از امکانات بهداشتی حین سفر و اقامت در هتل یا مسافرخانه ‌های تهران و نیز یا اقامتگاه‌های بومگردی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد به‌شمار می‌آید. علاوه بر حساسیت‌های بهداشتی معمول، شرایط خاص کرونا نیز در این مورد موثر بوده و نیاز به تمهیدات بهداشتی خاص را در اولویت قرار داده است.

رزرو اقامتگاه اقتصادی به‌عنوان مکانی مورد تایید وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا، توانسته به‌خوبی از عهده تامین رضایت و اطمینان مشتریان خود برآید!

لازم است به نقش مهم و قوی مجموعه رزرو آنلاین اقامتگاه‌های اقتصادی در این مورد تاکید کنیم. این سامانه با نظارت و بازسازی مکان‌های مورد نظر، آنها را بابت اقامتی راحت با کلیه موارد بهداشتی آماده می‌کند.

از ضدعفونی مستمر و روزانه اتاق‌ها تا اختصاص پک شخصی استریل و منحصربه فرد و البته رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز بخشی از مراحل کار در رزرو اقامتگاه ارزان به‌شمار می‌آید.

علاوه بر کلیه این موارد، دسترسی آسان به امکانات بیمارستانی و خدمات شهری نیز در برنامه کاری این مجموعه اقامتگاه‌های ارزان که توسط اسنپ روم رزرو می‌شود قرار دارد.

 اگر به دنبال اقامتگاه ارزان و مناسب هستید...!

سفر به کلانشهرهای میلیونی نظیر تهران، همواره با چالش قیمت‌ها به‌ویژه در مورد محل اقامت همراه است. کرایه‌های بالا در کنار کمبود امکانات و مشکلات حاشیه‌ای در این مورد گاه تا حد منصرف کردن افراد از سفر پیش می‌رود.

این مورد با وجود تفاوت قیمت در گزینه‌هایی نظیر مهمانپذیر، هتل و مسافرخانه و اقامتگاه اقتصادی تهران، اغلب با قیمت بالا و هزینه‌های جانبی همراه بوده و در مجموع بخش زیادی از مخارج سفر را شامل می‌شود. برای مثال عدم دسترسی به سرویس‌های حمل و نقل شهری ارزان قیمت هنگام اقامت در هتل به‌معنای بالا رفتن هزینه‌های ایاب و ذهاب است. همینطور دور بودن از مراکز و میادین شهری، بازار و دیگر مکان‌هایی که در طول سفر اغلب با آنها سروکار داریم، به لیست هزینه‌های جابجایی در چنین شهر بزرگی اضافه می‌کند.

اقامتگاه اقتصادی اسنپ بر همین اساس و با انتخاب اقامتگاه اقتصادی نزدیک به میادین اصلی نظیر میدان امام خمینی و بازار، رفت و آمدها را به حداقل رسانده است. از طرفی رزرو اقامتگاه ارزان، با دسترسی آسان به ایستگاه‌های مترو و سرویس‌های بی‌آرتی، فرصت مناسبی برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه سفرهای درون شهری در طول اقامت فراهم می‌آورد.

علاوه بر این موارد، مهمانان این مجموعه از تخفیف‌های مخصوص اسنپ خودرو نیز در صورت رزرو اقامتگاه اقتصادی از این مجموعه برخوردار خواهند بود!

آنچه نیکان همه دارند...، از رزرو آسان، تا کنسلی رایگان!

در حالی که بسیاری از مجموعه‌های اقامتی در سطح شهر هنوز از امکانات رزرو آنلاین برخوردار نیستند، شما در صورت انتخاب اقامتگاه اقتصادی ارزان از هر دو مزیت رزرو آنلاین و آسان و کنسلی رایگان بهره‌مند خواهید بود!

به این ترتیب می‌توانید پیش از رسیدن به مقصد، محل اقامت خود را با بهترین شرایط و به‌شکل آنلاین رزرو کنید. این سامانه کلیه امکانات را برای مهمانان خود فراهم کرده تا در صورت بروز تغییراتی در زمان یا برنامه سفر، بابت کنسلی محل اقامت رزرو شده جریمه‌ای پرداخت نکنند و مبلغ پرداختی را به‌طور کامل دریافت نمایند.

و در پایان...، با اقامتگاه اقتصادی اسنپ روم آسوده خاطر سفر کنید!

اقامتگاه ارزان درتهران را باید به‌درستی تجربه موفق و دلچسبی از اقامت ارزان و اقتصادی در یک کلانشهر دانست. فرصتی استثنایی برای استفاده از خدمات بهداشتی قوی در کنار امکانات عای شهری و در دسترس که توسط یک مجموعه رزرو آنلاین هتل، مسافرخانه، مهمانپذیر و اقامتگاه بومگردی برای مهمانان شهر تهرانتدارک دیده شده است.

اقامتگاه اقتصادی اسنپ، همچنین با نظارت مستقیم وزارت بهداشت و تاییدیه معتبر این وزارتخانه بر عملکرد آن، در دوران کرونا به فعالیت خود ادامه داده و پذیرای هزاران مسافری است که همه روزه و برای اهداف گوناگون به پایتخت سفر می‌کنند.

نزدیکی مکان‌های انتخابی اقامتگاه اقتصادی تهران به ایستگاه‌های مترو و مراکز شهری نظیر دانشگاه‌ها، مراکز درمانی و بازار و میادین مهم نیز فرصت بی‌نظیری است تا از اتلاف زمان ارزشمند سفر پیشگیری شود!

به این ترتیب شما با انتخاب هوشمندانه اسنپ روم برای رزرو محل اقامت خود، همزمان با مزایا اقتصادی در رزرو محل ارزان و راحت برای اقامت در تهران، از کلیه امکانات این مجموعه نیز که برای مسافران تدارک دیده شده بهره‌مند خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟
2021-12-01T17:42:33+03:30
در جزیره کیش هتل های بسیاری وجود دارند که در بین آن ها، چند هتل همواره به عنوان بهترین هتل های کیش به گردشگران پیشنهاد می شوند. ...

تفاوت ویدئو پروژکتور لیزری با LED و هالوژنی

تفاوت ویدئو پروژکتور لیزری با LED و هالوژنی
2021-12-01T17:15:54+03:30
استفاده از پروژکتورها در مکان‌های مختلف و با اهداف گوناگون روزبه‌روز در حال افزایش است.

سینی کابل با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

سینی کابل با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟
2021-12-01T16:22:34+03:30
استفاده از سینی کابل با کیفیت می تواند یکی از راه های مناسب برای کابل کشی باشد.

بهترین تلویزیون سونی 2021 معرفی شد

بهترین تلویزیون سونی 2021 معرفی شد
2021-12-01T16:22:34+03:30
تلویزیون سونی X95J لقب بهترین تلویزیون فورکی 2021 را یدک می کشد.

خرید کفش اسپرت مردانه ارزان با قیمت های باورنکردنی

خرید کفش اسپرت مردانه ارزان با قیمت های باورنکردنی
2021-12-01T16:09:14+03:30
اگر که هنگام خرید کفش به ظاهر اهمیت دهیم، بعد از مدتی استفاده به پاهایتان آسیب می‌رسانند و طولی نمی کشد که مجبور می‌شوید به خاطر درد زیاد پا و کمر راهی بیما...

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!

مشتریان روغن موتور ایرانی زیر چتر حمایتی بیمه!
2021-12-01T15:15:53+03:30
کارخانه روغن موتور پترونام سهند، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو در خاور میانه است که توانسته بهترین روغن موتور ایرانی را با نام روغن موتور پار...

مقایسه و تفاوت بیمه اختیاری و اجباری؛ مزایا و پوشش‌های آن‌ها

مقایسه و تفاوت بیمه اختیاری و اجباری؛ مزایا و پوشش‌های آن‌ها
2021-12-01T15:15:53+03:30
امروزه، بیمه داشتن به یکی از ضروریات زندگی ما تبدیل شده است.

امکان صدور کارت نقدی هواداری پرسپولیس برای افراد کمتر از 18 سال

امکان صدور کارت نقدی هواداری پرسپولیس برای افراد کمتر از 18 سال
2021-12-01T14:49:15+03:30
امکان صدور کارت زیر مجموعه نقدی هواداری پرسپولیس برای افراد کمتر از 18 سال با مراجعه حضوری به شعب بانک گردشگری فراهم شد.

بررسی مراحل چاپ سررسید و نحوه سفارش سررسید1401

بررسی مراحل چاپ سررسید و نحوه سفارش سررسید1401
2021-12-01T14:49:14+03:30
سررسید از قدیم به عنوان یکی از پر استفاده ترین هدایای تبلیغاتی مد نظر شرکت هاست که هر ساله با نزدیک شدن به انتهای سال بنگاه های اقتصادی جهت قدردانی از مشتریا...

قیمت سکه تمام بهار آزادی ٩٠ هزار تومان افزایش یافت

قیمت سکه تمام بهار آزادی ٩٠ هزار تومان افزایش یافت
2021-12-01T14:05:59+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ١٠ آذر ١۴٠٠ با ٩٠ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ١٢ میلیون و ۶۴٠ هزار تومان رسید.

تامین تخم مرغ و مرغ منجمد برای عرضه در سامانه هوشمند توزیع

تامین تخم مرغ و مرغ منجمد برای عرضه در سامانه هوشمند توزیع
2021-12-01T14:05:58+03:30
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: این شرکت تخم مرغ و مرغ منجمد برای عرضه در سامانه هوشمند توزیع را تامین می کند.

گاز فریون یا گاز مبرد چیست و انواع آن کدام است؟

گاز فریون یا گاز مبرد چیست و انواع آن کدام است؟
2021-12-01T13:55:54+03:30
از تجهیزات مهم که روی بالا رفتن کیفیت زندگی انسان و رشد برخی صنایع بسیار تاثیرگذار بوده است، ساخت سیستم های سرمایشی همچون یخچال های خانگی و صنعتی، سرد خانه ه...

خدمات کامپیوتری در محل با چندکلیک!

خدمات کامپیوتری در محل با چندکلیک!
2021-12-01T13:55:53+03:30
دستگاه‌های الکترونیکی روز به روز درحال گران‌تر شدن هستند. اما اگر اهل نگهداری اصولی از رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ‌تان باشید، با استفاده از خدمات تخصصی تعمیر کام...

ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد
2021-12-01T13:42:34+03:30
وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل قرار گرفت.

قیمت سکه ١٠ آذر ١۴٠٠ به ١٢ میلیون و ۶۴٠ هزار تومان رسید

قیمت سکه ١٠ آذر ١۴٠٠ به ١٢ میلیون و ۶۴٠ هزار تومان رسید
2021-12-01T13:12:35+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ١٠ آذر ١۴٠٠ با ٩٠ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ١٢ میلیون و ۶۴٠ هزار تومان رسید.

حمل اثاثیه با قیمت مناسب

حمل اثاثیه با قیمت مناسب
2021-12-01T12:49:23+03:30
حمل اثاثیه از جمله خدماتی است که تمامی افراد جامعه حداقل یکبار به آن نیاز پیدا می کنند. اما اطمینان یافتن از سرعت و مهارت کارگرها و همچنین مناسب بودن قیمت، د...

افزایش نرخ دلار در ١٠ آذر ١۴٠٠/قیمت به ٢۶ هزار و ۵۶٣ تومان رسید

افزایش نرخ دلار در ١٠ آذر ١۴٠٠/قیمت به ٢۶ هزار و ۵۶٣ تومان رسید
2021-12-01T12:19:16+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ١٠ آذر ١۴٠٠ در صرافی های بانکی با ۵٠ تومان افزایش نسبت به دیروز به ٢۶ هزار و ۵۶٣ تومان رسید.

مقایسه شرایط تحصیل در آمریکا و انگلیس و آلمان

مقایسه شرایط تحصیل در آمریکا و انگلیس و آلمان
2021-12-01T11:29:15+03:30
دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که در کشور آمریکا وجود دارند در مقایسه با دانشگاه‌های برتر جهان بهترین هستند و دانشگاه های امریکا تقریبا همه‌ی رشته‌های دانشگاهی را...

همراهی انجمن‌های قطعه‌سازی کشور با سایپای نوین

همراهی انجمن‌های قطعه‌سازی کشور با سایپای نوین
2021-12-01T11:25:55+03:30
سلسله نشست های مانع‌زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا با هدف تحقق برنامه‌های وزارت صمت در جهت افزایش تولید برگزار شد.

پروفیل سی با پروفیل زد چه تفاوتی دارد؟

پروفیل سی با پروفیل زد چه تفاوتی دارد؟
2021-12-01T11:16:02+03:30
پروفیل سی و پروفیل زد هر دو نوعی پروفیل باز محسوب شده و از این لحاظ با یکدیگر هم خانواده به شمار می‌آیند اما تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند که باعث می‌شود ک...

جدیدترین لیست قیمت ساعت های رولکس بازار تهران

جدیدترین لیست قیمت ساعت های رولکس بازار تهران
2021-12-01T11:16:02+03:30
برند رولکس متعلق به کشور سوئیس و یک برند جهانی در زمینه طراحی و تولید ساعت می باشد.

فناوری جدیدی که کسب‌وکارها را متحول خواهد کرد

فناوری جدیدی که کسب‌وکارها را متحول خواهد کرد
2021-12-01T10:35:53+03:30
کلان‌داده را می‌توان سوخت موتور تمامی برنامه‌هایی دانست که با ارائه تحلیل‌های کاربردی، به مدیران در تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کنند. ...

عرضه اینترنتی برنج، روغن و شکر از امروز آغاز شد

عرضه اینترنتی برنج، روغن و شکر از امروز آغاز شد
2021-12-01T10:06:01+03:30
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از امروز در استان تهران علاوه بر عرضه مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر، روغن و برنج نیز از طریق سامانه ب...

عرضه اینترنتی برنج، روغن وشکر از امروز آغاز شد

عرضه اینترنتی برنج، روغن وشکر از امروز آغاز شد
2021-12-01T09:52:37+03:30
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: از امروز در استان تهران علاوه بر عرضه مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر، روغن و برنج نیز از طریق سامانه ب...

جزئیات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ١۴ ارز کاهش یافت

جزئیات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ١۴ ارز کاهش یافت
2021-12-01T09:39:19+03:30
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه دهم آذرماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز بدون تغییر باقی م...

منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1401

منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1401
2021-12-01T09:15:56+03:30
منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1401 اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه ها است.

حمایت بانک رفاه از تولید ملی با توزیع رفاه کالا، پرداخت تجمعی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت

 حمایت بانک رفاه از تولید ملی با توزیع رفاه کالا، پرداخت تجمعی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت
2021-12-01T08:39:14+03:30
مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: بانک رفاه کارگران در سه بخش به تولید کشور کمک می کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران: باید به سمت بانکداری جامع برویم

 مدیرعامل بانک ملی ایران: باید به سمت بانکداری جامع برویم
2021-12-01T08:39:14+03:30
مدیرعامل بانک ملی ایران در نخستین جلسه پایش و بررسی عملکرد واحدهای بانک در تهران تاکید کرد که باید به سمت بانکداری جامع برویم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان: مدیریت توسعه یافته در بهبود شاخص های کلان موثر است

 مدیرعامل فولاد هرمزگان: مدیریت توسعه یافته در بهبود شاخص های کلان موثر است
2021-12-01T08:39:14+03:30
مدیرعامل فولاد هرمزگان مدیریت توسعه‌یافته‌ و دارای آموزش‌های به‌ روز را باعث تاثیرات مثبت در زمینه دستاوردها و شاخص‌های کلان شرکت دانست.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
2021-12-01T08:39:13+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۷ درصد رشد به ۱۷۷۹ دلار و ۳۹ سنت رسید که تنها ۶ دلار با پایین ترین رقم ثبت شده از ۴ نوامبر تاکنون در روز سه شنبه فاصله داشت.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)