میرنیوز

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟ 2021-10-20T12:09:11+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه شرکت‌های بزرگی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته به ایفای نقش مشغول هستند و محصولات تولید شده توسط هر یک از این برندها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد، با این‌حال، در هنگام خرید دوربین مداربسته نباید تنها به نام برند یا تبلیغات دقت کنید، بلکه مهم این است که ابتدا معیارهای کلیدی را بررسی کنید تا قادر باشید بهترین برند دوربین مداربسته را شناسایی کنید.

چهار معیار کلیدی مهم برای انتخاب دوربین مداربسته خوب

۱. به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید

اگر به دنبال سیستمی با کیفیت خوب هستید که قابلیت‌های امنیتی خوبی را همراه با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها ارائه کند بهتر است ابتدا به سراغ نام‌های شناخته شده بازار بروید. هایک‌ویژون، Axis، Sunsell، داهوا، سامسونگ، هانیول و…. از برندهای برتر دوربین مداربسته هستند.

۲. به سراغ شرکت‌های معتبر بروید

اگر قصد خرید بیش از یک دوربین را برای نظارت بر محیط‌های تولیدی، کارخانه‌ها یا شرکت دارید، بهتر است به سراغ شرکت‌های بزرگی بروید که در این زمینه فعالیت دارند و بتوانند ضمانت کامل محصولات را ارائه دهند. برای مثال نمایندگی رسمی هایکویژن در ایران با سابقه چند ساله در این زمینه قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای شما است.

۳. آنالوگ یا آی پی

به‌طور معمول، بیشتر شرکت‌ها به دنبال دوربین‌های آی‌پی با کیفیت اچ‌دی هستند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند.

درست است که برخی دوربین‌های آنالوگ قیمت کمتری نسبت به دوربین‌های آی‌پی دارند، اما در مقابل کیفیت تصویری کمتری ارائه می‌کنند و تفکیک‌پذیری پایین‌تری نیز دارند.

۴. اندازه لنز دوربین را مشخص کنید

در زمان انتخاب دوربین باید به اندازه لنز و درجه زاویه دید برند دوربین مداربسته دقت کنید. به‌طور مثال، برای یک زاویه ۷۰ درجه، لنز ۴ میلی‌متری می‌تواند تا فاصله ۴ تا ۵ متری را پوشش دهد، اما در زمینه پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو است.

به احتمال زیاد تا کنون توانسته اید برای سوال چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم جواب مناسبی پیدا کرده باشید. حال در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای برتر دوربین مدار بسته می‌پردازیم.

برترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران

برای پاسخ به سوال چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم علاوه بر دانستن معیارها بهتر است با برترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته که در ایران فعالیت می‌کنند نیز آشنا باشید. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که بهترین مارک دوربین مداربسته چیست و کدامیک در بازار ایران فعالیت دارند.

برترین برند دوربین مداربسته - هایک ویژن

۱. دوربین مداربسته برند هایک ویژن

اولین و بهترین برند دوربین مداربسته، متعلق به هایک ویژن است. این شرکت با سابقه بیست ساله از شرکت‌های خوش‌نام و با سابقه در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته به شما می‌رود.

از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های مداربسته هایک‌ویژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت بالای مؤلفه‌های سخت‌افزاری

تفکیک‌پذیری بالای تصاویر که دوربین قادر است تصاویر ۱۰۸۰p را به راحتی ضبط کنند

پیکربندی ساده و سهولت استفاده

ارائه ساده‌ترین مکانیزم دسترسی به فیلم‌های ضبط شده روی دستگاه DVR هایک ویژن از طریق دستگاه‌های همراه و وب

دسترسی یاده به نمایندگی‌های معتبر در ایران

در حال حاضر خرید دوربین از برند هایک ویژن می‌تواند گزینه بسیار ایده عالی باشد. چرا که می‌توانید با نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران تماس بگیرید و به صورت رایگان سوال چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم را از آن‌ها بپرسید.

۲. دوربین مداربسته برند هایلوک

هایولک نیز یکی از برندهای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مؤلفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند.

از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های برند هایلوک باید به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت WDR که اجازه می‌دهد مشکل سیاهی و مات شدن بخش‌هایی از تصویر بر اثر تابش نور مستقیم در مکان‌هایی که اختلاف سطح نور دارند،

نور مادون قرمز که قابلیت دید اجسام و اشخاص در شب را ارائه می‌کنند،

فناوری PIR که امکان نظارت دقیق بر ورود افراد به مکان‌های خاص را فراهم می‌کند،

پشتیبانی از کارت‌های حافظه با هدف ذخیره‌سازی سریع فایل‌ها

قابلیت ۳DNR با هدف کم کردن نویز در تصاویر

خروجی / ورودی سیستم هشدار، پشتیبانی از فناوری H.۲۶۵+ و…

۳. دوربین مداربسته داهوا

یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته در جهان است. این شرکت که محصولاتش است به شکل گسترده در بازار ایران پیدا می‌شود دوربین‌های قدرتمندی برای سلایق مختلف در نظر گرفته است.

از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت باید به تصویربرداری با کیفیت بالا، دسترسی به تصاویر از طریق دستگاه‌های همراه و وب، پشتیبانی از فناوری پردازش تصویر و ارسال تصاویر با استفاده از سیگنال تصویری قوی اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های داهوا قابلیت ادغام با فضای ابری، پلتفرهای اینترنت اشیا و هوش مصنوعی است.

۴. سامسونگ

سامسونگ از نام‌های شناخته شده دنیای فناوری است که شاید برخی کاربران ندانند که این شرکت در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته فعال است.

دوربین‌های مدار بسته شرکت سامسونگ به دو گروه آی‌پی و آنالوگ تقسیم می‌شوند. امروزه سامسونگ در زمینه ساخت دوربین‌های مدار بسته AHD با کیفیت فول‌اچ‌دی ۱۰۸۰P، دوربین‌های آی‌پی مداربسته با دامنه پوششی گسترده، دستگاه‌های DVR برای دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، دستگاه‌های ضبط AHD برای دوربین‌های مدار بسته AHD و… مشغول فعالیت است.

۵. دوربین مداربسته برند سونی

یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد. سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است.

این دوربین‌ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت ۴K را حتا در شب تهیه کنند. علاوه بر این، سونی در زمینه تولید محصولات جانبی دوربین نیز به فعالیت اشتغال دارد تا خریداران مشکل از این بابت نداشته باشند.

دوربین مدار بسته خوب

۶. دوربین مداربسته برند آویجیلون

آویجیلون (Avigilon) شرکتی است که در این زمینه فعالیت دارد و یکی از برترین برندهای دوربین مداربسته به شمار می‌آید.

دوربین‌های این شرکت قابلیت تنظیم خودکار نور را دارند تا در تغییرات ناگهانی روشنایی محیط از کاهش کیفیت یا سیاه شدن کیفیت تصویر پیشگیری کنند. این دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی مکان‌هایی است که نور زیادی ندارند و هنگام خروج از محیط ممکن است کیفیت نور کم شود.

از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، ۱۸۰ یا ۳۶۰ درجه بودن و … اشاره کرد.

۷. دوربین مداربسته برند پاناسونیک

دوربین مدار بسته پاناسونیک در مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. به بیان دقیق‌تر، این شرکت دوربین‌های مداربسته کوچک با تفکیک‌پذیری پایین و دوربین‌هایی با تفکیک‌پذیری ۴k را روانه بازار کرده است.

دوربین‌های ساخت این شرکت کیفیت تصویری زیادی دارند و از فناوری فشرده‌سازی H.۲۶۵ پشتیبانی می‌کنند تا حجم فایل‌ها کم شود، اما کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا معیارهای مهم برای پاسخ به سوال چگونه یک دوربین مدار بسته خوب بخریم را مطرح کردیم و سپس به معرفی برندهای برتر دوربین مدابسته مانند هایک ویژن، هایلوک، سامسونگ، … پرداختیم و ویژگی‌ها و مزایا برندها را بیان کردیم.

در انتهای مقاله از شما می‌خواهیم که اگر تجربه استفاده از برند دیگری را دارید و راضی هستید، این برند را به سایر خوانندگان مهر نیوز نیز معرفی کنید.

منبع: https://hikvision-cctv.com/بهترین-برند-دوربین-مداربسته/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)