میرنیوز

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش 2021-10-13T15:16:49+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاج خودرو، در ابتدای آیین افتتاحیه شعبه تهران تاج خودرو کاسپین که عصر یکشنبه 18 مهرماه در سالن سعدی برج میلاد تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، استاد علیرضا نداف قاری بین المللی قرآن کریم با تلاوت آیاتی چند از مصحف شریف متبرک کننده مراسم بود.

 الیاس حضرتی و ابوذر ندیمی نمایندگان ادوار مجلس و دکتر محسن حموله، مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله مهمانان عالیقدر این مراسم بودند.

مراسم با پخش تیزر افتتاحیه دفتر شرکت تاج خودرو کاسپین در تهران آغاز شد و پس از آن مهندس عارف پرهیزگاری مدیرعامل این شرکت ضمن خوش آمدگویی به حضار، بیان کرد: صنعت خودرو فراز و فرود های فراوانی را در سال های اخیر پشت سر گذاشته و با چالش های متعددی خصوصا در زمان تحریم دست و پنجه نرم کرده است. رویکرد ما در شرکت تاج خودرو کاسپین شناخت فرصت ها از درون چالش ها و تبدیل این فرصت ها به ارزش افزوده برای اقتصاد کشور و مردم عزیز و بزرگوار ایران است.

مشتریان شرکای حقیقی تاج خودرو هستند

وی ادامه داد: بازار خودرو نیازمند تحولات جدی برای پوشش نیازهای رو به گسترش مصرف کنندگان است و تاج خودرو کاسپین از زمان تاسیس تاکنون به صورت مستمر با شناسایی این نیازها در راستای پاسخ به آنها گام برداشته است.

پرهیزگاری با بیان این که تاج خودرو کاسپین علاوه بر تامین نیاز بازار داخل در فازهای بعدی فعالیت خود به بازارهای منطقه ای نیز ورود می کند، خاطرنشان کرد: مشتریان ما شرکای حقیقی و همراهان موفقیت های ما هستند و ما نیز تلاش می کنیم در شرایط سخت اقتصادی حداکثر همراهی و همدلی را با مشتریانمان داشته باشیم.

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش

ضرورت حرکت به سوی رقابتی شدن بازار خودرو

در ادامه مراسم ابوذر ندیمی نماینده ادوار مجلس طی سخنانی با اشاره به مسئولیت های متعدد خود در حوزه های اقتصادی طی سال های گذشته از جمله معاونت وزیر صنعت و عضویت در شورای سیاست گذاری خودرو، بیان کرد: به دلیل مسئولیت هایی که در مجلس و دولت به عهده داشتم با صنعت خودرو و اقتضائات این صنعت بیگانه نیستم و فرصت ها و چالش های این صنعت را از نزدیک لمس کرده‌ام.

وی با تاکید بر ضرورت رفع ضعف ایران در حوزه صنعت و فناوری با تلاش و همت جوانان، افزود: سهم اقتصاد سنتی در کلیت اقتصاد جهان رو به کاهش است و با افزایش سهم اقتصاد نوآوری، نقش جوانان هم در پیشبرد مدل های نوین تولید و تجارت اهمیت فراوانی یافته است چرا که اساسا اقتصاد نوآوری یک اقتصاد مبتنی بر ایده های نو و حاصل فکر جوانان است.

ندیمی با بیان این که در صنعت خودروی ایران انحصار به گونه های مختلف پیدا و پنهان در حال اجراست، افزود: نبود رقابت در عرصه تولید و فروش خودرو به ضعف کیفیت و خدمات در این صنعت انجامیده و به همین دلیل شرکت هایی همچون تاج خودرو کاسپین که در زمینه گسترش بازار و توسعه خدمات و رقابتی شدن بازار خودرو فعالیت می کنند، موجب امیدواری و دلگرمی است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت حضور بخش خصوصی در صنعت خودرو، خاطرنشان کرد: توصیه من به فعالان بخش خصوصی و به ویژه جوانان این است که نگاه به دولت را فراموش کرده  و با تفکر خلاقانه خود، فرصت و ظرفیت های مغفول مانده در صنعت خودرو را به ارزش افزوده برای مردم تبدیل کنند.

اجرای استندآپ کمدی با هنرنمایی میثم درویشان پور کمدین اهل قزوین، پایان بخش آیین افتتاحیه دفتر تهران شرکت تاج خودرو کاسپین بود.

تلاش تاج خودرو برای توسعه بازار فروش

در عرضه خودروهای مختلف هیچ محدودیتی نداریم

مهندس عارف پرهیزگاری مدیرعامل تاج خودرو کاسپین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که سبد محصولات این شرکت شامل چه خودروهایی است، اظهار کرد: سبد محصولات ما شامل تمام تولیدات دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا است و با توجه به متمرکز بودن بخش عمده ای از تقاضای بازار بر خودروهای اقتصادی، شرکت تاج خودرو کاسپین نیز در شرایط کنونی سهم بیشتری از سبد محصولات خود را در طرح های اقساطی  به محصولات اقتصادی این دو خودروساز و همچنین خودروهای اقتصادی گروه بهمن اختصاص داده است.

وی در ادامه تاکید کرد: با این حال آنچه ما به عنوان هدف اساسی شرکت تاج خودرو کاسپین مدنظر داریم تامین نیازهایی خودرویی تمام اقشار از خودروهای اقتصادی تا خودروهای لوکس است و بر این اساس هیچ محدودیتی در ارائه خودروهای متنوع با قیمت های مختلف به مشتریان نداریم.

ایفای مسئولیت های اجتماعی در تاج خودرو کاسپین

پرهیزگاری همچنین با تاکید بر ایفای مسئولیت های اجتماعی در شرکت تحت مدیریت خود، بیان کرد: تاج خودرو کاسپین در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی 5 درصد از سود خود را به امور خیریه اختصاص می دهد و توجه به مسئولیت های اجتماعی را در کنار کسب رضایت حداکثری مشتریان در کسب و کار، از مهم ترین اولویت های خود می دانیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)