میرنیوز

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

استقبال دانش آموزان از سایت آلا 2021-10-12T10:05:40+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شروع سال تحصیلی آن هم در زمانی که همچنان مدارس به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند و دانش آموزان باید دروس خود را به صورت آموزش‌های آنلاین فرا بگیرند سایت آلا مدرسه را به خانه دانش آموزان آورده است. مجموعه آلا در سال ۱۳۹۲ به واسطه تلاش‌های گروهی از دانشجویان و استادان دانشگاه صنعتی شریف برای اجرای عدالت آموزشی به صورت خود جوش شکل گرفت. سایت آلا به نشانی اینترنتی alaatv.com در حال حاضر یکی از کامل‌ترین سایت‌های آموزشی در ایران است که تمام دروس پایه متوسطه اول و متوسطه دوم و کنکور را با بهترین کیفیت به دانش آموزان آموزش می‌دهد. نکته حائز اهمیت در سایت آلا، رایگان بودن محتواهای آموزشی آن است و از همین رو هم اکنون در این سایت بیش از ۷ میلیون دانش آموز از سراسر به عنوان کاربر فعالیت و بازدید می‌کنند.

کیفیت آموزش‌های رایگان سایت آلا

سایت آلا در ابتدای فعالیت خود از تدریس دبیران برتر مدرسه صنعتی شریف در تهران فیلمبرداری می‌کرد و در اختیار کاربران قرار می‌داد؛ رفته رفته با استقبال بی نظیر دانش آموزان از سایت آلا و تمایل همکاری دبیران حرفه ای برای شرکت در طرح برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور آلا با تهیه استودیوهای مجهز به تخته هوشمند اقدام به تولید محتوای آموزشی بسیار با کیفیت کرد به طوری که در حال حاضر همانند یک مدرسه مجازی می‌تواند برای دانش آموزان باشد.

آلاخونه محفل گرم دانش آموزی سایت آلا

آلاخونه بخشی از سایت آلاست که از آن به عنوان شبکه اجتماعی دانش آموزشی یاد می‌شود در آلاخونه دانش آموزان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر تبادل نظر و گفتگو داشته باشند همچنین در آلاخونه دانش آموزان با به اشتراک گذاشتن جزوات درسی خود با یکدیگر به اجرای عدالت آموزشی در سراسر کشور سایت آلا را یاری می‌کنند.

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

سایت آلا رایگان است و به امید خدا همیشه رایگان خواهد ماند

این شعاری است که مجموعه آلا در بسیاری از ویدیوهای آموزشی خود استفاده کرده است " سایت آلا رایگان است و به امید خدا همیشه رایگان خواهد ماند".

مجموعه آلا به هدف درآمدزایی در حوزه آموزش شکل نگرفته است بلکه برای دسترسی یکسان دانش آموزان در همه نقاط ایران و حتی کشورهای فارسی زبان و همسایه به محتوای آموزشی با کیفیت تلاش می‌کند. اما بر اساس گفته مدیر عامل این مجموعه سهراب ابوذرخانی فرد که خود یکی از برترین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بوده است، هزینه نگهداری سایت آلا و تولید محتوای آموزشی با کیفیت و رایگان ماهانه بیش از ۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای این مجموعه هزینه دارد که بخشی از این هزینه توسط کمک‌های مالی دانش آموزان به سایت آلا تامین می‌شود و آلا برای تامین مابقی هزینه‌های این مجموعه و توسعه خدمات خود اقدام به تولید محصولات آموزشی ویژه کرده است که از آن در حال حاضر با نام همایش‌های کنکوری برای محصولات آموزشی غیر رایگان خود را برای کاربران استفاده می‌کند.

سایت آلا بهترین منبع آموزشی

ما نمی‌گوییم که سایت آلا بهترین منبع آموزشی در ایران است اما این نظری است که نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ در مورد محتواهای آموزشی و همچنین محصولات آموزشی سایت آلا داشته اند. مصاحبه‌های خودمانی مجموعه آلا با نفرات برتر کنکور سراسری در سایت این مجموعه قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و اگر می‌خواهید از عوامل موفقیت این داوطلبان در کنکور اطلاع پیدا کنید فرصت بسیار خوبی است که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید.

استقبال دانش آموزان از سایت آلا

چگونه از سایت آلا استفاده کنیم؟

جواب این سوال بسیار راحت است برای استفاده از محتواهای آموزشی سایت آلا در حال حاضر دو گزینه پیش روی شما قرار دارد که راه اول ورود مستقیم به خود سایت آلاست که برای این کار کافی است در مرورگر اینترنت خود چه در کامپیوترهای شخصی و چه در گوشی موبایل کلمه سایت آلا را جستجو کنید و پس از ورود به صفحه اصلی سایت آلا عضو این سایت نیز شوید که بتوانید به بانک آموزش‌های ویدیویی آلا دسترسی پیداکنید و راه دوم نصب اپلیکیشن آلا هست. اپلیکیشن موبایلی آلا را می‌توانید از منابع معتبر نصب اپلیکیشن دانلود کنید و به راحتی به تمام محتواها و محصولات آموزشی آلا دست پیدا کنید. همچنین برای فعالیت در آلاخونه می‌توانید هم از سایت آلا و هم از اپلیکیشن آلا استفاده کنید راستی فراموش کردیم به شما بگوییم که در آلاخونه علاوه بر موضوعات درسی دانش آموزان در بحث‌های آزاد و موضوعات داغ روزانه نیز با یکدیگر به گفت و گو می‌پردازند.
همین حالا آلایی شو...

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)