میرنیوز

نصب ویندوز 10 در محل، در سریع‌ترین زمان و قیمت مناسب

نصب ویندوز 10 در محل، در سریع‌ترین زمان و قیمت مناسب 2021-10-11T17:22:13+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام امداد رایانه، چه یک سیستم جدید خریده باشید و چه رایانه و لپ تاپ شما دچار خرابی، کندی و یا از کار افتادن ویندوز شده باشد، در اولین قدم نیاز به یک ویندوز جدید دارید. با توجه به گسترش خدمات آنلاین، مشتریان نیز تمایل زیادی به خدمات اینترنتی پیدا کرده‌اند. در این مواقع خدمات نصب ویندوز 10 در محل می‌تواند برای شما راهکار مناسب و البته جالبی باشد.

تیم امداد رایانه، مرکز نصب ویندوز سیار، با بهره مندی از متخصصینی مجرب و آموزش دیده، می‌تواند بهترین گزینه برای نصب تمامی ویندوزها فوری در محل باشد. این شرکت با بهره مندی از نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) خیال شما را از بابت هرگونه مشکلات احتمالی راحت خواهد کرد. برای تعمیر و نصب ویندوز رایانه و لپ تاپ خود می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت به نشانی www.tamir-computer.com  مراجعه کنید و یا از طریق شماره‌های تماس زیر با کارشناسان مربوطه برای حل مشکل خود در ارتباط باشید تا متخصصین امداد رایانه در سریع‌ترین زمان ممکن از نزدیک ترین ایستگاه به محل مدنظر اعزام شوند:

09122654736

44100334

22387862

86022907

66919863

33529664

جالب است بدانید که امداد رایانه برای اعزام نیروهای خود به محل تعمیر هیچ گونه هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌کند.

نصب ویندوز 10 در محل، در سریع‌ترین زمان و قیمت مناسب
نصب ویندوز 10 در محل

چرا امداد رایانه بهترین مرکز نصب ویندوز سیار است؟

همانطور که گفته شد خدمات نصب ویندوز 10 در محل توسط امداد رایانه ارائه می‌شود، اما اگر هنوز نتوانسته‌اید به امداد رایانه اعتماد کنید، در ادامه با برخی از مزایای استفاده از خدمات این شرکت آشنا خواهیم شد تا هرگونه نگرانی شما برطرف شود:

نصب ویندوز 10 در محل، در سریع‌ترین زمان و قیمت مناسب
تعمیرات رایانه و لپ تاپ

با خدمات این شرکت امنیت را تجربه خواهید کرد

از آن جا که رایانه‌ها و کامپیوترها محل ذخیره اطلاعات شخصی و مهمی هستند، بسیاری از کاربران برای بررسی و تعمیر این دستگاه‌ها دچار نگرانی‌هایی می‌شوند. برای رفع نگرانی‌های به جای این دست از کاربران، امداد رایانه بر آن شده تا با تهیه نماد اعتماد الکترونیک هرگونه ابهام و ترس از خدمات اینترنتی را در میان مشتریان از بین ببرد. به این ترتیب می‌توانید برای نصب ویندوز، تعمیر خرابی‌ها و رفع مشکل کندی ویندوز در محل به راحتی به این شرکت اعتماد کنید.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) را با مراجعه به صفحه اصلی سایت امداد رایانه به آدرس www.tamir-computer.com  و از پایین صفحه در بخش فوتر مشاهده کنید.

ویندوز شما در سریع‌ترین زمان نصب یا تعمیر خواهد شد

علاوه بر فاکتور امنیت، در خدمات آنلاین زمان نیز نقش پر رنگی دارد. دقت کنید که بسیاری از افراد از رایانه‌ها برای کاربردهای حساسی مانند اشتغال، تحصیل و سایر موارد مهم استفاده می‌کنند، به همین دلیل نصب و تعمیر به موقع ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار است. امداد رایانه با برخورداری از ایستگاه‌های متعدد در سطح شهر تهران این نیاز کاربران را نیز پوشش می‌دهد.

چنانچه بخواهید از خدمات نصب ویندوز 10 در محل استفاده کنید، کافی است تا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تیم متخصص به محل مدنظر شما اعزام شود. نکته شگفت آور این است که از زمان تماس شما با کارشناسان این موسسه تا حضور نیرو در محل برای تعمیرات، کمتر از یک ساعت زمان خواهد برد.

تعمیر و نصب ویندوز خود را به یک متخصص خواهید سپرد

یکی از مهمترین مواردی که کاربران باید پیش از سفارش خدمات آنلاین به آن توجه کنند، تخصص لازم افراد است. نصب ویندوز یک امر تخصصی است و چنانچه توسط افراد بی‌تجربه و کار نابلد انجام شود، نه تنها به شما کمک نخواهد کرد، بلکه می‌تواند مشکلات شما را دوچندان کند. اگر برای شما هم تخصص تعمیرکاران مهم است، بدون شک می‌توانید برای نصب تمامی ویندوزها فوری در محل به تیم امداد رایانه اعتماد کنید.

تقریبا تمامی مشتریانی که از خدمات این شرکت اینترنتی استفاده کرده‌اند، از کیفیت و مهارت بالای متخصصین این شرکت تعریف نموده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید یک تجربه خوب از خدمات آنلاین داشته باشید، همین الان برای تعمیر ویندوز خود از این موسسه کمک بگیرید.

هزینه نصب ویندوز بسیار به صرفه است

قیمت نصب ویندوز نیز مانند سایر موارد نقش مهمی برای انتخاب یا عدم انتخاب خدمات دارد. با توجه به این که نظارت کافی بر قیمت گذاری در سطح کشور وجود ندارد، بسیاری از موسسات تعمیراتی برای خدمات خود قیمت‌ها و تعرفه‌های بالایی در نظر می‌گیرند. چه بسا اغلب در کنار هزینه‌ی بالایی که به این موسسات پرداخت می‌شود، کیفیت و خدمات مناسبی به مشتریان ارائه نمی‌گردد.

امداد رایانه توجه ویژه‌ای به قیمت گذاری داشته است و ضمن ارائه خدمات حرفه‌ای و برخورداری از سابقه درخشان، هزینه نصب ویندوز را تا حد زیادی مقرون به صرفه در نظر گرفته است. برای کاهش هزینه‌ها امداد رایانه هیچ هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب از شما دریافت نخواهد کرد.

امداد رایانه، مرجع نصب ویندوز در سطح تهران

نصب ویندوز 10 در محل، در سریع‌ترین زمان و قیمت مناسب
خدمات نصب ویندوز 10

بدون شک هر مشتری به دنبال استفاده از خدمات امن و مقرون به صرفه است که توسط یک متخصص با تجربه انجام شود. همچنین با توجه به اهمیت رایانه‌ها و کامپیوترهای شخصی، نصب ویندوز 10 در محل باید به سرعت صورت پذیرد. زمانی که به ویژگی‌های امداد رایانه نگاه می‌کنیم، تمامی فاکتورهای یک خدمات بی نقص را خودنمایی می‌کند به همین دلیل بهانه‌ای برای عدم استفاده از این شرکت باقی نمی‌ماند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)