میرنیوز

وکیل تخلیه برای احقاق حقوق شما

وکیل تخلیه برای احقاق حقوق شما 2021-10-09T16:30:18+03:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه وکلای پارسا، آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که با مستاجر خود دچار مشکل شوید؟ در مورد تصرف عدوانی و تخلیه ید چه می دانید؟ اگر فردی ملک شما رو تصرف کند و حاضر به تخلیه ملک نشود، از چه راه قانونی برای جلوگیری از تضییع حقوق خود استفاده کنیم؟ در مورد وکیل تخلیه چه می دانید؟

 وکیل تخلیه همان کسی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. وکیل برای تخلیه از تمامی نکات حقوقی و قانونی مربوط به تخلیه آگاهی دارد و می تواند به شما کمک کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن حکم تخلیه ملکتان را از طریق مراجع قضایی دریافت کنید.

 وکیل تخلیه در پرونده‌های تصرف عدوانی و تخلیه ید

 از طرفی دیگر تعداد دیگری از پرونده‌های حقوقی مانند تخلیه ید و تصرف عدوانی نیز به مبحث قانونی تخلیه مرتبط می باشند و متصرفان و دیگر افراد باید با درخواست مالک ملک آنجا را تخلیه کنند. اما سوال اساسی و بسیار مهم آن است که اگر به این موضوع توجه نشود و مستاجر یا متصرف و دیگر افراد، حتی با درخواست مالک نیز از ملک خارج نشوند و آنجا را تخلیه نکنند، تکلیف چیست؟ چه کسی می تواند در این زمینه به افراد کمک کند تا در جهت احقاق حقوق خود قدم بردارند؟

وکیل تخلیه می تواند در زمینه تمامی پرونده هایی که شما نیاز به حکم قانونی برای تخلیه ملک تان دارید به شما کمک کند. هنگامی که در مورد دعاوی تخلیه ید و تصرف عدوانی صحبت می کنیم، این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که اصلا دقیقا تعریف قانونی این دعاوی چیست؟

بر اساس ماده ۱۷۱ قانون مدنی، سرایدار، خادم، کارگر و به طور کلی هر امین دیگری، چنانچه پس از ده روز از تاریخ ابلاغ اظهارنامه مالک یا ماذون از طرف مالک یا کسی که حق مطالبه دارد مبنی بر مطالبه مال امانی، از آن رفع تصرف ننماید، متصرف عدوانی محسوب می شود.

  دعوای تخلیه مربوط به معاملات با حق استرداد و رهنی و شرطی و نیز در مواردی که بین صاحب مال و امین یا متصرف قرارداد و شرایط خاصی برای تخلیه یا استرداد وجود داشته باشد، مشمول این قانون نخواهند بود.

توجه داشته باشید که غصب استیلاء بر حق غیر است به نحو عدوان اثبات ید بر مال غیر بدون مجوز هم در حکم غصب است. اگر کسی که مالی به عاریه یا به ودیعه و امثال آنها در دست اوست منکر گردد از تاریخ انکار در حکم غاصب است.

وکیل تخلیه برای احقاق حقوق شما

 وکیل تخلیه را جدی بگیرید!

اگر شما نیز دچار مشکلات قانونی در پرونده های مختلف مربوط به اجاره، غصب، تصرف عدوانی و.... شده اید و نمی توانید به عنوان مالک، ملک خود را از افراد دیگر پس بگیرید و از آنان را از آنجا خارج کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که در سریعترین زمان ممکن به وکیل تخلیه گروه حقوقی متخصص وکلای پارسا مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

به‌پرداخت ملت با بالاترین سهم تراکنش‌های پرداخت قبوض و خرید شارژ

به‌پرداخت ملت با بالاترین سهم تراکنش‌های پرداخت قبوض و خرید شارژ
2021-10-26T11:22:31+03:30
شرکت به‌پرداخت ملت رتبه نخست کشور را در تعداد تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ از آن خود کرد.

قیمت دلار ۴ آبان ١۴٠٠ از ٢٧ هزار تومان گذشت

قیمت دلار ۴ آبان ١۴٠٠ از ٢٧ هزار تومان گذشت
2021-10-26T11:22:30+03:30
قیمت هر دلار آمریکا( اسکناس) امروز سه شنبه ۴ آبان ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ١٢٨ تومان رسید.

فراهم‌شدن شرایط خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری

فراهم‌شدن شرایط خرید خودرو بصورت اقساطی و تحویل فوری
2021-10-26T10:59:20+03:30
فروش اقساطی خودرو فرصتی است که بعضی از مراکز با توجه به نوسانات شدید بازار و کاهش توان مردم در خرید خودرو در اختیار متقاضیان قرار داده‌‎اند. ...

سرج ارستر(SPD) یا برق گیر

سرج ارستر(SPD) یا برق گیر
2021-10-26T10:32:27+03:30
رعد و برق قادر است صدماتی جدی وارد آورد، می‎تواند به راحتی انسان و یا حیوان را از پای درآورد، زیرا از جریان الکتریکی بسیار بالایی برخوردار است که مدت آن کم ...

جهش فروش و رشد سود و تولید لاستیک بارز در ۶ ماهه ابتدایی سال۱۴۰۰

جهش فروش و رشد سود و تولید لاستیک بارز در ۶ ماهه ابتدایی سال۱۴۰۰
2021-10-26T10:29:13+03:30
گروه صنعتی بارز(سهامی عام) موفق شد در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، با رشد چشمگیر در فروش و نیز رشد در تولید و سودآوری، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

راهنمای خرید پارتیشن اداری

راهنمای خرید پارتیشن اداری
2021-10-26T10:15:51+03:30
در این مطلب نکات مهمی درباره خرید پارتیشن اداری به شما ارائه می شود.

اپل آیدی ارزان و معتبر از کجا بخرم؟

اپل آیدی ارزان و معتبر از کجا بخرم؟
2021-10-26T10:15:50+03:30
اگر قصد خرید اپل ایدی ارزان با بالاترین امنیت را دارید می توانید با خیالی آسوده به آیدی تاپ مراجعه کنید.

لوگو پی ال سی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لوگو پی ال سی  چیست و چه کاربردهایی دارد؟
2021-10-26T10:05:50+03:30
امروزه رله‌های قابل برنامه‌ریزی، فصل مشترک فعالیت بسیاری از برق کاران و حتی مشاغل مرتبط با رشته برق شده است و در طراحی و سیم‌کشی برق، مثل نورپردازی‌ها و روشن...

نکات مهمی که باید درباره خدمات شرکت‌های باربری و اسباب کشی بدانید

نکات مهمی که باید درباره خدمات شرکت‌های باربری و اسباب کشی بدانید
2021-10-26T09:52:30+03:30
هربار که تصمیم می‌گیریم اسباب کشی را با کمترین کمک انجام دهیم، حداقل یکی دو سال پیر می‌شویم!

جزئیات نرخ رسمی ۴۶ ارز/قیمت ٢٠ ارز افزایش یافت

جزئیات نرخ رسمی ۴۶ ارز/قیمت ٢٠ ارز افزایش یافت
2021-10-26T09:49:12+03:30
بانک مرکزی امروز (سه‌شنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۰ ارز نیز بد...

الیاف فورتا؛ جایگزین میلگردهای فولادی در کفسازی بتنی

الیاف فورتا؛ جایگزین میلگردهای فولادی در کفسازی بتنی
2021-10-26T09:39:13+03:30
امروزه استفاده از الیاف به عنوان یک ماده مسلح کننده، جهت افزایش مقاومت بتن افزایش پیدا کرده است.

تاریخچه مختصر درباره کدال

تاریخچه مختصر درباره کدال
2021-10-26T09:25:50+03:30
عبارت Comprehensive Database Of All Listed Companies به معنی سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (یا همان شرکت‌های پذیرفته شده در بورس) که امروزه به اسم سامانه کد...

قیمت جهانی طلا با کاهشی اندک بالای ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند

قیمت جهانی طلا با کاهشی اندک بالای ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند
2021-10-26T08:29:11+03:30
قیمت طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تحت تاثیر رشد ارزش دلار در مقابل ارزهای معتبر جهان، افت کرد اما همچنان بالاتر از ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند.

پستبار، ارائه دهنده‌ سرویس درب تا درب برای مشتریان پست

پستبار، ارائه دهنده‌ سرویس درب تا درب برای مشتریان پست
2021-10-25T16:45:49+03:30
با پیشرفت و توسعه تجارت الکترونیک و نیز رویارویی با محدودیت های رفت و آمدی در ایام پاندمی، صنعت پست نیز وارد مرحله ای تازه از رونق و پیشرفت شده است. سالانه د...

راهنمای خرید دیزل ژنراتور گازوئیلی مرکز صنعت

راهنمای خرید دیزل ژنراتور گازوئیلی مرکز صنعت
2021-10-25T16:32:28+03:30
دیزل ژنراتور(همچنین به عنوان دیزل ژنیت شناخته می شود) ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی (اغلب دینام) که برای تولید انرژی الکتریکی است. این مورد ...

6 کاربرد مهم سیستم اطفاء حریق آیروسل

6 کاربرد مهم سیستم اطفاء حریق آیروسل
2021-10-25T16:05:48+03:30
وقتی صحبت از تجهیزات و سیستم‌های اطفاء حریق می‌شود، تنوع و گستردگی این سیستم‌ها ممکن است در نگاه اول باعث سردرگمی افراد ناآشنا با این حوزه شود اما ما سعی کرد...

اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده

اهمیت استفاده از مواد ضد عفونی کننده
2021-10-25T16:02:31+03:30
با گسترش بیماری‌های ناشناخته و هزینه‌های بالای درمان، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در تمام ابعاد زندگی بیش از پیش احساس می شود.

راهنما خرید پمپ کفکش چینی و ایرانی از مرکز صنعت

راهنما خرید پمپ کفکش چینی و ایرانی از مرکز صنعت
2021-10-25T15:52:29+03:30
انواع پمپ کفکش در انواع سه فاز و تک فاز، چینی، ایرانی، اروپایی و مشاوره خرید، راهنمایی، مشخصات فنی، قطعات، خدمات پس از فروش و جهت استعلام قیمت الکتروپمپ کف ک...

بین پردازنده‌های اینتل و AMD کدام را باید انتخاب کنید؟

بین پردازنده‌های اینتل و AMD کدام را باید انتخاب کنید؟
2021-10-25T15:52:28+03:30
اینتل و AMD دو مورد از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری هستند و تراشه‌هایی را تولید می‌کنند که در میلیون‌ها رایانه، کارت گرافیک، سِروِر و دستگاه‌های دیگر به کار می‌...

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ
2021-10-25T14:59:11+03:30
خرید تلویزیون همواره با چالش‌های زیادی همراه است؛ ابعاد و اندازه، برند، کیفیت تصویر، پورت ها و ... از ویژگی هایی هستند که در انتخاب تلویزیون لحاظ می‌شوند و د...

راه های افزایش لایک اینستاگرام

راه های افزایش لایک اینستاگرام
2021-10-25T14:55:51+03:30
در این مطلب می خواهیم روش هایی را به شما ارائه دهیم تا مطالبی که در اینستاگرام منتشر می کنید بهترین آمار را کسب کند و نه تنها تعداد لایک آن بلکه آمار پیجتان...

روش های اصولی برای مراقبت بهتر از رنگ مبلمان

روش های اصولی برای مراقبت بهتر از رنگ مبلمان
2021-10-25T14:55:50+03:30
در این مطلب روش‌های مراقبت از رنگ مبلمان را به شما آموزش خواهیم داد.

فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا از امروز/ تحویل خودروها ۹۰ روزه است

فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا از امروز/ تحویل خودروها ۹۰ روزه است
2021-10-25T14:42:31+03:30
گروه خودروسازی سایپا با هدف ایجاد آرامش در بازار، توزیع مناسب و بدون واسطه خودرو، فروش فوق العاده ۵ محصول خود را از امروز آغاز می کند.

رزرو اقامتگاه اقتصادی ارزان

رزرو اقامتگاه اقتصادی ارزان
2021-10-25T14:32:29+03:30
اقامتگاه اقتصادی را شاید بسیاری در یک تعریف ساده محلی ارزان قیمت برای اقامت در طول سفر یا زمان انجام امور مختلف اداری و تجاری و غیره بدانند. اما در تعریفی وس...

5 نکته کاربردی برای خرید ویلا در شمال

5 نکته کاربردی برای خرید ویلا در شمال
2021-10-25T14:32:29+03:30
خرید ویلا در شمال یک تصمیم گیری بزرگ و مهم است. گاهی اوقات این طور به نظر می رسد که خرید ویلای زیبا و شیک در بهترین شهر مازندران می‌تواند دشوارتر از آنچه که ...

خدمات وکالت و مشاوره حقوقی - وکیل در اصفهان

خدمات وکالت و مشاوره حقوقی - وکیل در اصفهان
2021-10-25T14:19:08+03:30
جستجو برای یافتن وکیل در اصفهان به دلیل تراکم جمعیت در این کلان‌شهر مثل اکثر کلان‌شهرها با دشواری‌های زیادی مواجه است. ما سعی کرده‌ایم با بررسی وکلای شهر اصف...

راه‌اندازی مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در کرمانشاه

راه‌اندازی مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در کرمانشاه
2021-10-25T14:19:08+03:30
مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل جهت فروش بی‌واسطه و ارایه مستقیم خدمات به هم‌وطنان در کرمانشاه افتتاح شد.

چرا امروز امنیت با نصب دوربین مداربسته اهمیت یافته است؟

چرا امروز امنیت با نصب دوربین مداربسته اهمیت یافته است؟
2021-10-25T14:05:50+03:30
با افزایش مشکلات و فقر و بیماری کرونا و تغیرات فصول و امنیت و حفاظت سالمندان عزیز و امنیت و حفاظت کارخانه ها و شهرک صنعتی که با پرسنل کمتری به خاطر دورکاری ف...

اولین شعبه سوپر مارکت مالی در شمال تهران افتتاح شد

اولین شعبه سوپر مارکت مالی در شمال تهران افتتاح شد
2021-10-25T14:02:32+03:30
شعبه جدید سوپرمارکت مالی در شمال تهران با حضور دکتر محمود رضا خواجه نصیری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن افتتاح شد.

آموزش کلیدی‌ترین نکات بورس

آموزش کلیدی‌ترین نکات بورس
2021-10-25T13:52:28+03:30
در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در بورس و بازارهای مالی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. برخی از سرمایه‌گذاران این بازارها موفقیت‌های زیادی در بازار سرم...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)