میرنیوز

خرید و آشنایی با انواع ورق آلیاژی با آهن استیل یکتا

خرید و آشنایی با انواع ورق آلیاژی با آهن استیل یکتا 2021-09-25T17:25:31+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن یکتا، بنابراین تعاریف ورق آلیاژی نوعی ورق آهن است که دارای ترکیبات شیمیایی مختلفی بوده و با ورق آهنی که فقط از آهن خالص تهیه شده متفاوت است.

ورق آلیاژی چیست ؟

ورق آلیاژی از ترکیبات شیمیایی متفاوتی توسط فرآیند نورد گرم کردن به دست می‌ آید و به دلیل تفاوت در ترکیبات شیمیایی و حضور عناصر آلیاژی مختلف در ورق آلیاژی، انواع بی‌ شماری از این محصول با کاربردهای مختلف تولید می‌ شود. بعد از اینکه بررسی کردیم ورق آلیاژی چیست، در ادامه مقاله شما را با انواع ، کاربرد و قیمت ورق آلیاژی آشنا خواهیم کرد.

همان ‌طور که گفتیم مخلوط کردن فلزات با یکدیگر یا غیر فلزات مزایای بسیاری دارد. این مواد ترکیبی می ‌توانند باعث افزایش سختی، کاهش نقاط ذوب و افزایش مقاومت کششی شوند. از آنجا که فلزات خالص از نقطه ذوب بالایی برخوردار هستند، تمایل دارند که بسیار نرم باشند. مثلاً طلای خالص بسیار نرم و قابل ‌انعطاف است و به ‌راحتی حتی با مقدار کمی از گرما خم می ‌شود. به همین دلیل، بیشتر جواهرات طلا در واقع از آلیاژ می باشند.

کارخانه های تولید کننده ورق آلیاژی

· فولاد کاویان

· فولاد مبارکه اصفهان

· فولاد اکسیژن اهواز

ورق آلیاژی ck45 چیست ؟

ورق ck45 از انواع ورق آلیاژی و مقاوم در برابر سایش می باشند که دارای سختی 160 الی 190 برینل می باشند. این سختی طبق استاندارد بین المللی می باشد. از ورق ck45 در ساخت ابزارهایی که مقاومت کمتری به سایش دارند از جمله ساخت میکسرهای بتون، میل لنگ های صنعتی، شفت های تراشکاری و محورهای پمپ استفاده می شود. ورق ck45 در داخل کشور توسط فولاد مبارکه اصفهان، یزد و اسفراین تولید و عرضه می گردد.

قیمت ورق CK45 با توجه به ابعاد، کیفیت مواد اولیه و مشخصات آن متفاوت است. این ورق دارای قابلیت کششی بسیار خوبی است که در دسته‌ی ورق‌های ضد سایش قرار می‌گیرد. این ویژگی به همراه جوش‌پذیری و سختی‌پذیری، باعث می‌شود که در ساخت قطعاتی مانند تیغه‌ی ماله‌کشی استفاده شوند که دارای مقاومت پایینی در برابر ساییدگی هستند. چون این تیغه‌ها در معرض سایش مداوم با بتُن قرار می‌گیرند.

خرید و آشنایی با انواع ورق آلیاژی با آهن استیل یکتا

قیمت ، کاربرد و ویژگی ورق آلیاژی st52

ورق ST52 به علت کاربرد فراوان در صنایع مادر و بالادستی جزو ورق های ساختاری و زیربنایی می باشد. ورقST52 از انواع ورق های سیاه می باشد که به دلیل اضافه شدن عناصر سیلسیوم و منگنز نسبت به سایر ورق های آلیاژی در برابر پیچش و خمش مقاوم می باشد. ورق ST52 دارای خاصیت ارتجاعی و تحمل وزن می باشد. خاصیت ارتجاعی ورق ST52 به دلیل داشتن عنصر منگنز می باشد. ورق ST52 دارای 0.2 درصد کربن و 0.55 درصد سیلسیوم و 1.6 درصد منگنز می باشد.

قیمت ورق ST52 اکسین اهواز و سایر کارخانجات به صورت روزانه در سایت آهن یکتا به روز شده و شما می توانید جهت اطمینان از قیمت خرید با کارشناسان تماس بگیرید. همچنین مشخصات کارشناسان در صفحه مربوطه ذکر شده که می توانید با مراجعه به صفحه شخصی درخواست تماس خود را ثبت نمایید.

چند نکته قابل توجه در خرید ورق های ST52

· عموما در انتهای نام ورق های ST52-3N که به مشتریان عرضه می گردد حرف N از واژه Normalized گرفته شده است.

· داشتن تست UT برای ورق های بالای ضخامت 50 میلی متر الزامیست.

· در خرید این نوع ورق ها حتما باید به نرمالایز بودن و استاندارد بودن کالا توجه داشت.

ورق st37 کاربرد و ویژگی آن

ورق ST37 که در بازار آهن به آن ورق سیاه گفته می شود جزو پرفروش ترین ورق آهن در ایران می باشد که قیمت ورق با قیمت ورق ST37  برابر است. با توجه به آن که قبلا در مورد ورق چیست و ورق سیاه چیست توضیح داده ایم حال نوبت به آن رسیده که درباره ورق ST37 چیست توضیح دهیم. ورق ST37 به عنوان فولاد نرم در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله فولادهای کم کربن می باشد. همچنین کاربرد آن در ساختمان سازی و پروفیل های ساختمانی است.

ورق A283 چیست ؟

فولاد کربنی ASTM A283 آلیاژی از آهن است که به عنوان فولاد کربنی طبقه بندی می شود. ASTM A283 به عنوان یک نوع ورق فولادی کربن برای هدف ساخت و ساز عمومی طراحی شده است، این فولاد دارای استحکام کششی کم و متوسط است. برای ورق فولادی ساخته شده از کویل و یا بدون عملیات حرارتی، آزمایش اضافی برای کاهش تنش آن مورد نیاز است. به دلیل خاص بودن این ورق، قیمتی متفاوت با ورق معمولی خواهد داشت که برای استعلام قیمت ورق A283 می توانید با آهن استیل یکتا تماس بگیرید.

خرید و آشنایی با انواع ورق آلیاژی با آهن استیل یکتا

آهن استیل یکتا از پیشگامان مراجع رسمی در زمینه خرید و فروش انواع محصولات فولادی، ساختمانی و صنعتی می باشد. تیم متخصص آهن یکتا تجربه خرید با کمترین قیمت و بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به توسعه روز افزون فناوری در صنایع و ساختمان حضور رقبای متعدد، با تکیه بر سوابق همکاری با مجموعه های متعدد و معتبر در ایران عزیزمان، بر آن شدیم تا صداقت در گفتار، سرعت، عمل و تعهد را سر لوحه امور خود قرار داده و افتخار جلب رضایت مشتریان را در کارنامه خود ثبت کنیم.

برای استعلام قیمت یا مشاوره با کارشناسان با شماره تلفن 02154071 تماس بگیرید و یا به سایت ما https://ahanyekta.com  مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)