میرنیوز

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ 2021-09-25T14:48:49+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال تضعیف دلار قیمت طلا که دیروز بیش از یک درصد افت کرده بود امروز شاهد افزایش بود، هرچند برنامه های فدرال رزرو برای کاهش اقدامات محرک اقتصادی سبب شده تا رشد قیمت محدود باشد و فلز زرد همچنان در مسیر ثبت سومین کاهش هفتگی متوالی باقی بماند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.55 درصد افزایش به 1752 دلار و 43 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر هم با 0.14 درصد رشد به 1752 دلار و 20 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار امروز در نزدیکی پایین ترین رقم یک هفته اخیر که دیروز به ثبت رسیده بود باقی ماند و موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای دیگر استفاده می کنند.

تعداد شهروندان آمریکایی متقاضی دریافت حقوق بیکاری طی هفته گذشته رشد غیرمنتظره ای را شاهد بود اما روند کلی بازار کار رو به بهبود به نظر می رسد.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو گفته روند انقباضی کردن سیاست پولی ممکن است در اواخر سال آینده تکمیل شود، به شرطی که روند ترمیم اقتصادی تداوم یابد. بانک مرکزی آمریکا در پایان نشست هفته گذشته خود گفت که ممکن است نرخ بهره را زودتر از حد انتظار افزایش دهد.

هنگام افزایش نرخ تورم معمولا بازار طلا به محل امن سرمایه گذاری تبدیل می شود، اما افزایش نرخ بهره در آمریکا می تواند هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا را افزایش دهد.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز پنجشنبه با 0.8 درصد کاهش نسبت به روز قبل به 992.65 تن رسید.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول با حجم رایگان

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول با حجم رایگان
2021-10-19T18:12:28+03:30
دانلود قسمت 1 سریال نیسان آبی از ساعت 8 صبح چهارشنبه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی با بالاترین...

حیات غیبی برنده خودرو جشنواره طلایی بازار مهستان استان البرز

حیات غیبی برنده خودرو جشنواره طلایی بازار مهستان استان البرز
2021-10-19T17:45:51+03:30
حالا دیگر گوی ها و شماره ها تعیین کننده هستند آن هم بعد از مدت ها انتظار. این آخرین است آخرین شماره برای انتخاب برنده خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تج...

آشنایی با پچ پنل، پچ کورد و کاربردهای آن‌ها

آشنایی با پچ پنل، پچ کورد و کاربردهای آن‌ها
2021-10-19T17:32:28+03:30
آشنایی با انواع تجهیزات مخابراتی از جمله پچ پنل و پچ کورد به افراد کمک می کند تا بتوانند شناخت بهتری از این تجهیزات داشته باشند. ...

کپسول آتش نشانی برای منزل چه ویژگی هایی دارد؟

کپسول آتش نشانی برای منزل چه ویژگی هایی دارد؟
2021-10-19T17:19:08+03:30
از اولین و مهمترین مسائلی که باید به هنگام زندگی در منزل یا محل کار به آن بپردازیم، رعایت نکات ایمنی و داشتن تجهیزات آتش نشانی می باشد. همانطور که می دانید ر...

دستگاه جوجه کشی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

دستگاه جوجه کشی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟
2021-10-19T17:05:49+03:30
یکی از صنایعی که بسیار رو به رشد بوده و سودآوری خوبی نیز دارد، صنعت پرورش طیور می باشد. مانند تمامی کسب و کارهای دیگر، افرادی که به دنبال ورود به این رشته و ...

لوگو پی ال سی (LOGO PLC) یا رله های قابل برنامه ریزی چیست؟

لوگو پی ال سی (LOGO PLC) یا رله های قابل برنامه ریزی چیست؟
2021-10-19T16:52:28+03:30
امروزه رله های قابل برنامه ریزی، فصل مشترک فعالیت بسیاری از برق کاران و حتی مشاغل مرتبط با رشته برق شده است و در طراحی و سیم کشی برق،مثل نورپردازی ها و روشنا...

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو
2021-10-19T16:25:48+03:30
بر هیچکس پوشیده نیست که با توجه به قیمت بالای ماشین‌ها، مراقبت از قطعات و لوازم یدکی خودرو بسیار ضروری است. هر وسیله مکانیکی نیاز به بررسی و رسیدگی مرتب دارد...

قیمت ترجمه شناسنامه

قیمت ترجمه شناسنامه
2021-10-19T16:12:37+03:30
شناسنامه یکی از اصلی ترین مدارک هویتی مورد نیاز برای ترجمه رسمی است. بنابراین تقریبا تمام متقاضیان سفر به خارج از کشور برای اخذ ویزا، امور حقوقی و ثبت ازدواج...

دانلود سریال نیسان آبی – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال نیسان آبی – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-10-19T16:12:36+03:30
برای دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تحقق جهش تولید در کارخانه نتیجه کمک های بانک ملی ایران است

تحقق جهش تولید در کارخانه نتیجه کمک های بانک ملی ایران است
2021-10-19T15:19:08+03:30
ظهیر امامی با اشاره به این که انواع خدماتی که بانک ملی ایران به مجموعه ما ارائه می‌کند موجب شده شاهد جهش تولید در عرصه کار و تولید در کارخانه باشیم، گفت: اگر...

ارائه متنوع ترین خدمات «کارتی» از سوی بانک ملی ایران

ارائه متنوع ترین خدمات «کارتی» از سوی بانک ملی ایران
2021-10-19T15:19:08+03:30
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک از متنوع ترین خدمات «کارتی» در نظام بانکی برخوردار است.

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟
2021-10-19T15:05:56+03:30
امروزه انتخاب درگاه پرداخت مناسب برای سایت به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار و یا افرادی که تمایل دارند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند تبدیل...

کاهش ارزبری بیش از ۳۷ میلیون یورو برای داخلی‌سازی قطعات میز پنجم ایران خودرو

کاهش ارزبری بیش از ۳۷ میلیون یورو برای داخلی‌سازی قطعات میز پنجم ایران خودرو
2021-10-19T15:02:33+03:30
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: از میز اول خودکفایی تاکنون، ۱۴۹ قطعه برای داخلی‌سازی تعریف شده که تا امروز ۸۷ قطعه با کاهش ارزبری سالانه ۶۹.۴ میلیون یور...

بهترین تلویزیون های اندروید 2021

بهترین تلویزیون های اندروید 2021
2021-10-19T14:39:09+03:30
اگر قصد خرید تلویزیون دارید به احتمال زیاد انتخاب شما یکی از مدل های هوشمند صفحه تخت با کیفیت تصویر فورکی است. در این میان آشنایی با بهترین مدل ها، ریسک خرید...

برای حفظ سلامتی از تست کرونا در منزل با نرسینو استفاده کنید!

برای حفظ سلامتی از تست کرونا در منزل با نرسینو استفاده کنید!
2021-10-19T13:59:09+03:30
یکی از مشکلاتی که امروزه افرادی که واکسینه نشده اند و قصد سفر و انجام برخی از امور را دارند و با آن روبه رو هستند انجام تست کرونا است. این تست ها قابل اعتماد...

روش‌های انتخاب و خرید نهال گردو که بازدهی باغ را ۲ برابر می کند

روش‌های انتخاب و خرید نهال گردو که بازدهی باغ را ۲ برابر می کند
2021-10-19T13:55:54+03:30
در این مطلب قصد داریم تا فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نهال گردو برای باغمان را بررسی نموده و سپس بهترین ارقام گردو درایران را معرفی کنیم.

آغاز سال تحصیلی جدید با اینترنت رایگان رایتل

آغاز سال تحصیلی جدید با اینترنت رایگان رایتل
2021-10-19T13:19:15+03:30
بسته‌های اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه فعال شد.

نوروپاتی دیابتی در سالمندان

نوروپاتی دیابتی در سالمندان
2021-10-19T13:19:14+03:30
بیماری نوروپاتی دیابتی در سالمندان را بیشتر بشناسید تا در نگهداری از سالمندان، با دانش بیشتری عمل کنید.

گرماتاب چیست؟ و چه انواعی دارد؟

گرماتاب چیست؟ و چه انواعی دارد؟
2021-10-19T13:06:05+03:30
یکی از وسایل مهم گرمایشی صنعتی گرماتاب ها هستند. این دستگاه ها با قدرت بالایی که دارند می توانند فضاها و سالن های بزرگ صنعتی را گرم کنند. در ادامه با گرماتاب...

عبور همراه کارت از مرز 3 میلیون نصب فعال کافه بازار

عبور همراه کارت از مرز 3 میلیون نصب فعال کافه بازار
2021-10-19T13:06:04+03:30
تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن پرداخت همراه کارت در کافه‌بازار از مرز 3 میلیون کاربر عبور کرد.

فعلاً شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان

فعلاً شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان
2021-10-19T12:49:11+03:30
رئیس ایدرو گفت: وزیر صمت مخالفتی با واردات خودرو ندارد ولی در حال حاضر شرایط فراهم نیست.

تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید

تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید
2021-10-19T12:39:12+03:30
کشور ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی دنیاست که هر ساله از هزاران گردشگر بین‌المللی میزبانی می‌کند. در سال‌های اخیر توجه ویژه این کشور به صنعت توریسم، ه...

افزایش تولید خودرو به سالانه سه میلیون دستگاه شدنی است

افزایش تولید خودرو به سالانه سه میلیون دستگاه شدنی است
2021-10-19T12:35:56+03:30
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: برنامه تولید ۳ میلیون دستگاه خودرو تا افق ۱۴۰۴ امکان پذیر است ولی نیازمند یکسری پیش‌نیاز از جمله تعامل با بخش خصوصی خواهد بود.

فعلا شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان

فعلا شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان
2021-10-19T12:35:55+03:30
رئیس ایدرو گفت: وزیر صمت مخالفتی با واردات خودرو ندارد ولی در حال حاضر شرایط فراهم نیست.

قیمت مصوب تخم‌مرغ بسته‌بندی اعلام می شود

قیمت مصوب تخم‌مرغ بسته‌بندی اعلام می شود
2021-10-19T12:35:55+03:30
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار گفت: برای ساماندهی به وضعیت بازار تخم مرغ مقرر شد تا پایان این هفته، قیمت مصوب انواع تخم‌مرغ‌های بسته بندی شده اعلام شود.

سرانه مصرف شیر در کشور ٣ لیوان در هفته / کرمانی‌ها هفته‌ای ۷۷ لیوان نوشابه می‌نوشند

سرانه مصرف شیر در کشور ٣ لیوان در هفته / کرمانی‌ها هفته‌ای ۷۷ لیوان نوشابه می‌نوشند
2021-10-19T12:35:54+03:30
سرانه مصرف شیر افراد ١۵ ساله و بیش‌تر در هفته در سال ١٣٩٩، به طور متوسط ٩٨‌.٢ لیوان برآورد شده که استان اردبیل با ۶٣.٣ لیوان در هفته بیشترین سرانه مصرف شیر ر...

هتل های لوکس تهران را با پرشین هتل رزرو کنید

هتل های لوکس تهران را با پرشین هتل رزرو کنید
2021-10-19T12:05:55+03:30
در عنوان های زیر به شرح 3 هتل لوکس تهران پرداخته ایم که شما باید با توجه به دانش و اطلاعات خود، بین این هتل های تهران، یکی را به عنوان لوکیشن فیلم گنج قارون ...

با یکدیگر همنفس شدیم

با یکدیگر همنفس شدیم
2021-10-19T12:02:35+03:30
روزهای دشوار مبارزه با بیماری مهلک کرونا، بانک مهر ایران دست افراد رنجور از این بیماری را به مهربانی فشرد و با درد آن‌ها همنفس شد.

قانون جدید بیمه شخص ثالث

قانون جدید بیمه شخص ثالث
2021-10-19T12:02:35+03:30
در ادامه با ما همراه باشید تا با قانون جدید بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ و راننده محور شدن این بیمه بیشتر آشنا شوید.

قیمت دلار ۲۷ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۷ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید
2021-10-19T11:49:13+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)