میرنیوز

گزارش عملکرد شش ماهه روابط عمومی بیمه رازی منتشر شد

 گزارش عملکرد شش ماهه روابط عمومی بیمه رازی منتشر شد 2021-09-25T14:48:49+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این گزارش از زمان تصدی جناب آقای دکتر علی جباری به سمت مدیریت عامل شرکت بیمه رازی تنظیم و تهیه شده است و شامل 8 بخش : تدوین استراتژی ، رسانه ، فضای مجازی ، تبلیغات ، مراسم ها ، مرکز ارتباط با مشتریان ، امور بین الملل و کسب افتخارات روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی می باشد.

روابط عمومی بیمه رازی در حالی توانسته آمار اخبار منتشر شده مربوط به این بنگاه بزرگ اقتصادی  در رسانه ها را طی نیمه نخست امسال بیش از 1700 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد که هزینه صرف شده برای این مهم،  تنها 4 درصد رقم هزینه شده در مدت مشابه طی سال گذشته است.

همچنین بر اساس این گزارش ارزیابی های صورت گرفته حاکی از آن است که تولید اخبار و محتوای رسانه ای مرتبط با این شرکت در رسانه های عمومی نیز طی شش ماه نخست سال جاری، 1800 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

تولید بیش از 500 گزارش، خبر و محتوای رسانه ای در این مدت،‌ باعث شده است که عملکرد بیمه رازی در رسانه های دیداری و شنیداری به خوبی بازتاب داشته باشد . بررسی ها حاکی از آن است که در شش ماه گذشته این شرکت در رسانه های مکتوب و مجازی بیش از 380 میلیون بار دیده شده است که این رکوردی جدید در صنعت بیمه محسوب می شود.

راه اندازی استودیو خبر بیمه رازی بعنوان مجموعه حرفه ای تولید اخبار و محتوا و مکانی اختصاصی برای خبرنگاران حوزه بیمه ، ایجاد تلوزیون رازی که همه محتواهای چند رسانه ای تولیدی در آن تجمیع شده است،‌ صفر شدن اخبار منفی با برگزاری نشست های رسانه ای پیاپی ،  انتشار دو شماره ماهنامه هوشمند و  60 شماره روزنامه رازی و انعکاس اخبار و رویدادهای شرکت در آن به صورت چند رسانه ای از دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت در دوره جدید فعالیت است.

فضای مجازی نیز پذیرای حجم زیادی از محتواهای رسانه ای تولید شده از سوی بیمه رازی بوده است به طوریکه اکنون صفحه اینستاگرام بیمه رازی پرمخاطب ترین صفحه صنعت بیمه است و بدیهی است که برگزاری 50 نشست آنلاین و مستمر در صفحه این پلتفرم، سه شنبه های پاسخگویی و جشن ضیافت نور تاثیر بسزایی در این دستاورد داشته است.

در حال حاضر صفحه اینستاگرام بیمه رازی بیش از 30 هزار نفر و کانال تلگرام شرکت بیش از 20 هزار نفر دنبال کننده دارند در حالیکه پیش از این تعداد اعضاء به زحمت به چهار هزار نفر می رسید.

در این حال انجام اقدامات فوق و همچنین استفاده از پتانسیل مجری باسابقه و شناخته شده رسانه ملی، محمد رضا حیاتی در ایجاد یک رویداد چالشی میان مخاطبان، تولید استیکرهای منقوش به لوگوی بیمه رازی و نیز تهیه و انتشار بیش از 150 کلیپ و محتوای ویدئویی و تولید بیش از 200 عنوان پوستر و محتوای گرافیکی در طرح های مناسبتی و طرح های بیمه ای ، طراحی و چاپ 5 عنوان جنرال کاتالوگ دو زبانه و هوشمند تنها با 4 درصد هزینه های سال گذشته، گام بزرگی در راستای پیاده سازی اهداف استراتژیک بیمه رازی به شمار می آیند.

برگزاری هجدهمین سالگرد بیمه رازی در آسایشگاه ثارالله جانبازان تهران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نیز اقدامی  مبتکرانه محسوب شده و نشان از اعتقاد راستین ایشان به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دارد.

تهیه دو تمبر اختصاصی مناسبتی بیمه رازی ، طراحی بیمه هنرمندان ، اصحاب رسانه و مدال آوران المپیک از دیگر اقدامات ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی میباشند.

راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان و تعریف شماره 4 رقمی 8287 با پاسخگویی شبانه روزی با ابزارهای نوین نظرسنجی به صورت برخط و سامانه پیامکی از دیگر اقدامات این مدیریت است که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.

روابط عمومی بیمه رازی در مدت تصدی مدیرعاملی دکتر علی جباری و با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی فرد توانسته است عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه را از آن خود کند و تقدیرنامه عملکرد از رییس کل بیمه مرکزی ، دبیرکل سندیکای بیمه گران کشور ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان کسب نماید.

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در شش ماهه نخست فعالیت خود، حضوری پرشور در صنعت بیمه داشته و رکوردهای جدیدی در این صنعت اثر گذار به ثبت رسانده است. باید دید در شش ماهه دوم چه برنامه ای را برای رشد و تعالی این شرکت خوشنام پیاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)