میرنیوز

نمایندگی تعمیر تلویزیون تکنیک تی وی

نمایندگی تعمیر تلویزیون تکنیک تی وی 2020-02-17T13:54:14+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تکنیک تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تعمیر آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون شما را در محل شما برعهده بگیرد. تفاوت این شرکت نسبت به رقبای خود در بکارگیری از تکنسین‌های متخصص و دوره دیده می‌باشد. این مرکز از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا استفاده می‌کند. تعمیر تلویزیون در این شرکت با ضمانت شش ماهه انجام می‌شود. ضمانت نامه به صورت کتبی بعد از تعمیر دستگاه شما ارائه می‌شود.

امروزه پیدا کردن یک مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون کار دشواری شده است. لازم به ذکر است که این شرکت دارای مجوز از اتحادیه تعمیرکاران است و تمام کارکنان آن کارت دوره تخصصی که گذرانده‌اند به همراه خود دارند. این مرکز هرساله برای تعمیرکاران خود دوره‌های تخصصی برگذار می‌کند تا با جدیدترین تکنولژی های روز آشنا شوند.

آیا شما به دنبال تعمیر تلویزیون خود هستید؟ آیا می‌دانید برای تعمیر دستگاه خود بایستی چقدر هزینه کنید؟ ما از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان این مقاله ما راه همراهی کنید تا اطلاعات خوب در رابطه با تلویزیون و تعمیرات آن بدست آورید.

تعمیر تمامی برندهای تلویزیون در این مرکز پذیرفته می‌شود. تعمیر تلویزیون سامسونگ برای همشهریان تهرانی با ۱۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر تلویزیون تکنیک تی وی

امروزه شرکت ال جی یک از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون می‌باشد و تقریباً ۳۰ در صد بازار تلویزیون را به خود اختصاس داده است. تلویزیون‌های ال جی دارای مدل‌های متنوع و متفاوت هستند. مانند تلویزیون‌های LED و OLED که هرکدام کارکردن خاص خود را دارند. چند خربی شایع در تلویزیون‌های ال جی وجود دارد که ما نوع خرابی و نحوه تعمیر تلویزیون ال جی را برای شما به اختصار شرح می‌دهیم.

۱. تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد: این خرابی معمولاً مربوط به بک لایت تلویزیون ای ال جی می‌باشد که بعد از خرابی تصویر تلویزیون سیاه می‌شود در حالی که صدا باقی می‌ماند. بک لایت ال ای دی‌های پشت صفحه تلویزیون می‌باشد که باعث روشن شدن صفحه تلویزیون می‌شود.

۲. تلویزیون خود به خود خاموش شد: این عیب در تلویزیون‌های ال جی مربوط به برد مین می‌باشد. خرابی مین برد نیز به دلیل از کار افتادن CPU می‌باشد. در بعضی از مواقع با تعویض کردن واحد پردازنده مشکل برطرف می‌شود. در این مورد برای تعمیر تلویزیون ال جی باید دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود.

۳. تلویزیون خاموش و روشن می‌شود: خاموش و روشن شدن تلویزیون دلایل بسیار متفاوتی دارد که یکی از آنها ویروسی شدن مین برد تلویزیون می‌باشد. ویروسی شدن معمولاً در تلویزیون‌های اسمارت و اندروید اتفاق می‌افتد. بهتر است قبل از استفاده از فلش مموری آن را ویروس کشی کنید.

تعمیر تلویزیون سونی

نمایندگی تعمیر تلویزیون تکنیک تی وی

شرکت سونی یک از پیشروهای تولید تلویزیون می‌باشد. معمولاً تلویزیون‌های سونی از کیفت بسیار بالایی برخوردار هستند چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ کیفت تصویر و صدای تلویزیون. تلویزیون‌های سونی نیز مانند تلویزیون‌های سامسونگ دارای مدل‌های زیادی هستند. این مدل‌ها از لحاظ کیفت تصویر و امکانات تلویزیون متفاوت هستند. معمولاً تلویزیون‌های سونی دارای خرابی‌های شایعی هستند که ما برای شما توضیح می‌دهیم. تعمیر تلویزیون سونی با قطعات اصلی انجام می‌شود.

۱. افتادن خط عمودی بر روی تلویزیون: خط بر روی تصویر معمولاً مربوط به برد تصویر و پنل تلویزیون می‌باشد. این خرابی با تعویض برد تصویر حل می‌شود. البته در بعضی مواقع نیز برد تیکان قابل تعمیر می‌باشد. در این مورد برای تعمیر تلویزیون سونی باید به تعمیرگاه منتقل شود.

۲. خاموش شدن تلویزیون سونی: معمولاً خاموش دشن تلویزیون دلایل متعددی دارد. وقتی تلویزیون خاموش شد اول پریز برق را چک کنید و از وصل بودن برق اطمینان حاصل کنید. بعد از آن دوشاخه تلویزیون را تست کنید البته این کار را باید با اهمتر انجام شود. در صورتی که تمام موارد بالا سالم بودن احتمال زیاد خرابی از پرد پاور تلویزیون می‌باشد. معمولاً برد پاور صورتی که دچار خرابی زیاد نباشد قابل تعمیر است. تعمیر برد پاور با قطعات اصلی و معولا در منزل انجام می‌شود.

۳. تلویزیون خاموش و روشن می‌شود: خاموش و روشن شدن تلویزیون معمولاً مربوط به برد مین تلویزیون می‌باشد. یکی از عوامل خرابی مین برد استفاده از کابل HDMI نا مرغوب می‌باشد که باعث نیم سوز شدن CPU تلویزیون می‌شود. در این حالت برای تعمیر تلویزیون سونی باید مین برد تلویزیون تعویض شود تا دستگاه مانند روز اول شروع به کار کند

تعمیر تلویزیون سونی یک کار تخصصی و پیچیده است. پس بهتر است که تلویزیون خود را برای تعمیر به شرکت معتبر بسپارید. استفاده از ابزارآلات پیشرفته بسیار مهم است و در صورتی که تلویزیون شما دچار خرابی پنل یا مین برد شده باشد باید با دستگاه‌های مخصصوص به خود تعمیر شوند. در صورتی که تعمیر این قطعات به صورت دستی انجام شود مین برد دیگر قابل تعمیر نمی‌باشد و چه بسا که تلویزیون به طور کل از کار بیفتد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ یکی از پرتیراژ ترین تلویزیون‌های بازار می‌باشند که نسبت به تلویزیون چینی خیلی بهتر هستند. تلویزیون جدید سامسونگ دچار خرابی‌های زیادی در پنل تلویزیون می‌شوند. به این صورت که به طور ناگهانی تصویر تلویزیون قطع می‌شود در صورتی که صدای تلویزیون باقی می‌ماند.

درکل برای اینکه تلویزیون شما دچار خرابی نشود یا اینکه خرابی تکرار نشود از محافظ برق و محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. و بعد از سه ساعت استفاده پنج دقیقه به تلویزیون را خاموش کنید.

خاموش روشن شدن تلویزیون سامسونگ

روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون از مهمترین و اصلی ترین عیب‌های مشاهده شده در بسیاری از تلویزیون‌ها می‌باشد که با قطع شدن تصویر شما هنوز صدای آن را می‌شنوید و این امر ممکن است به دلیل آسیب‌های متعددی که به قطعات تلویزیون وارد می‌شود، به وجود آید. برای تعمیر تلویزیون‌هایی که این مشکل را دارند، بهتر است با یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این زمینه در تماس بوده و به راحتی با در میان گذاشتن مشکل به وجود آمده بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به تعمیر تلویزیون سامسونگ خود داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که سوختن لامپ‌های ال ای دی نیز می‌توانید باعث قطع شدن تصویر تلویزیون بوده که با هزینه‌های بسیار کمتری می‌توان این مشکل به وجود آمده را حل کرد.

سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

یکی از خرابی‌های شایع تلویزیون سامسونگ سیاه شدن صفحه تلویزیون می‌باشد. سیاه شدن تصویر تلویزیون معمولاً از خرابی بک لایت تلویزیون سامسونگ. بک لایت نور زمینه تصویر تلویزیون می‌باشد که باعث روشن شدن تلویزیون صفحه تلویزیون می‌باشد. بک لایت در تلویزیون‌های ال ای دی مجموعه‌ای از لامپ‌های ال ای دی می‌باشد که به صورت موازی کنار هم قرار گرفته‌اند. بک لایت در تلویزیون‌های سامسونگ ۳۲ اینچ یک سری می‌باشد که با خراب شدن بک لایت تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. اما در تلویزیون‌های ۴۰ تا ۴۸ از دو سری بک لایت استفاده می‌شود. معمولاً در این مدل خرابی بک لایت به این صورت است که نصف صفحه سیاه می‌شود. در صورتی که بک لایت تعمیر نشود صفحه تلویزیون به طور کامل سیاه می‌شود. در این حالت صدا باقی می‌ماند و شبکه‌ها را نیز می‌توان تعویض کرد.

هزینه‌های مربوط به تعمیر تلویزیون

یکی از مهمترین مشکلات دیگری که در هنگام خرابی و تعمیر تلویزیون وجود دارد، هزینه‌های مربوط به تعمیر آن می‌باشد که افراد می‌توانند از افراد بسیار با تجربه در این زمینه اطلاعاتی را در خصوص تعمیرات تلویزیون خود به بیاورند. همچنین لازم است بدانید که هزینه‌های مربوط به این امر بسته به عوامل بسیار متعددی دارد که از مهمترین این عوامل می‌توان به نوع خرابی و تعمیر در منزل اشاره کرد. برخی از تعمیرات مربوط به تلویزیون با یک لامپ ال ای دی قابلیت رفع بوده و برخی دیگر از مشکلات نیز مجبور به تعویض صفحه نمایشگر هستند که در این صورت هزینه‌های مربوط به هر کدام از آنها نیز متفاوت می‌باشد. همچنین در صورتی که از همکاران ما بخواهید تا در منزل اقدام به تعمیر تلویزیون شما داشته باشند، بایستی شما نیز اقدام به پرداخت هزینه‌های بیشتری نمائید تا بتوانید از مزایای بسیار بی نظیر تعمیر در منزل نیز بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون در منزل

نمایندگی تعمیر تلویزیون تکنیک تی وی

یکی از بهترین خدماتی که بسیاری از شرکت‌های خدمات فروش برای مشتریان خود ارائه می‌دهند، تعمیر تلویزیون در منزل می‌باشد که افراد می‌توانند به راحتی با یک تماس تلفنی، تلویزیون خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون جابجایی مورد تعمیر قرار دهند. تعمیرات تلویزیون در منزل دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که شما نیز می‌توانید به راحتی از این مزایا بهره مند شده و بتوانید مشکل تلویزیون خود را به راحتی تشخیص و رفع کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)