میرنیوز

تجربه‌ای تازه و متفاوت با سایت جدید سفرمارکت

تجربه‌ای تازه و متفاوت با سایت جدید سفرمارکت 2021-03-02T10:56:09+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سفرمارکت به عنوان بستری برای عرضه بلیط هواپیما و تور شناخته شده است که توانسته مشکل پیدا کردن خدمات گردشگری ارزان را برای عموم کاربران و مسافران حل کند. درواقع سفر مارکت به عنوان موتور جستجویی شناخته می‌شود که از بین سایت‌ها و آژانس‌های معتبر و مختلف تمامی بلیط‌ها و ارزان‌ترین خدمات را به شما نمایش می‌دهد. بنابراین این پلتفرم مشکل پیدا کردن و رزرو ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما موجود را حل کرده است. همچنین در این بستر می‌توانید از خدمات دیگر در حوزه گردشگری همچون رزرو تور استفاده کنید.

اکنون سفرمارکت با بهره‌گیری از تجربه‌ی دوساله خود و پیشنهادات کاربرانش با ظاهر و تجربه‌ای جدید در بازار گردشگری ایران ظاهر شده است. اگر علاقه‌مندید با سفرمارکت و خدمات آن بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

سفرمارکت چیست و چگونه قرار است بازار گردشگری ایران را متحول کند؟

به طور کلی سفرمارکت یک سایت نوپا و نوین در صنعت گردشگری است که راه حل‌هایی هوشمند برای کاربران خود ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند بهترین و مناسب‌ترین خدمات را در حوزه گردشگری دریافت کنند. سفرمارکت همانند یک موتور جستجو عمل می‌کند، به شکلی که در حوزه خرید بلیط هواپیما و تور دیگر نیازی به جستجو در گوگل نخواهید داشت و فقط با یک جستجو در سفرمارکت به تمامی خدمات موجود در حوزه مربوطه دست خواهید یافت. با ما برای آشنایی بیشتر با ساز و کار سفرمارکت همراه باشید:

فرایند خرید بلیط هواپیما و رزرو تور

به طور مثال فرض کنید می‌خواهید به کیش در تاریخ مشخصی سفرکنید و برای این سفر مطمئن بهترین و راحت ترین مسیر به وسیله خرید بلیط هواپیما است. بنابراین شما نیاز دارید تا به دنبال خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش باشد. برای حل این موضوع دو راه پیش روی شما قرار دارد: ۱- مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی ۲- رزور اینترنتی بلیط هواپیما.

همه ی ما می‌دانیم که امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن بسیاری از خدمات و به دلیل مشکلات پیرامون خرید حضوری (که شامل: گیر کردن در ترافیک، از دست دادن زمان که عنصری با ارزش محسوب می‌شود و …) عاقلانه است که به سراغ خرید حضوری نروید؛ بنابراین بهترین راه حل خرید اینترنتی بلیط است. حال برای خرید اینترنتی بلیط با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می‌شوید که صدها سایت فروش آنلاین خدمات گردشگری و بلیط هواپیما وجود دارد که هر کدام از این سایت‌ها بنا به دلایلی مثل هزینه‌های تبلیغات، تعداد نیروی انسانی و حاشیه سود، قیمت‌های متفاوتی برای بلیط‌ها در نظر می‌گیرند و هر کدام رزرو بلیط هواپیما و تور را با قیمت‌های متفاوتی به کاربران و مخاطبان خود عرضه می‌کنند. اما مشکل اصلی اینجا به وجود می‌آید که آیا کاربران زمان کافی برای بازدید از تمام این سایت‌ها و انتخاب مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط و تور را خواهند داشت؟ آیا زمانی که شما بالاخره موفق به پیدا کردن پرواز مورد نظرتان شدید آن پرواز هنوز ظرفیت خالی دارد یا نه؟ و چندین مشکل دیگر که واقعاً کار را برای کاربران و گردشگران سخت و پیچیده می‌کند.

در اینجا متوجه می‌شویم که گاهی جستجو در گوگل به تنهایی مشکل ما را برطرف نمی‌کند و باید به دنبال راه حل خلاق‌تر و بهتری بود. برای همین می‌خواهیم شما را با مفهوم مارکت پلیس آشنا کنیم زیرا سفرمارکت همانطور که از نامش می‌توان حدس زد همانند بازاری عمل می‌کند که خدمات و محصولات آن فقط در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

ساز و کار مارکت پلیس به چه صورت است؟

مارکت پلیس (Marketplace) یکی از بهترین و کارسازترین مدل فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در جهان و ایران است که در آن گروهی از فروشندگان و تامین کنندگان در بستری یکپارچه (همانند بازار در مکانی حضوری) گرد هم می‌آیند و به عرضه محصولات و خدمات خود می‌پردازند و از طرف دیگر خریداران و مشتاقان دریافت خدمات در این بستر به دنبال محصول و خدمت مناسب خود می‌گردند. امروزه این نوع مدل کسب‌وکار طرفداران زیادی در جهان و ایران پیدا کرده است، دلیل اصلی آن هم به این خاطر است که سود تامین‌کنندگان و هم مصرف‌کنندگان هر دو افزایش می‌یابد.

بازار گردشگری سفرمارکت چگونه کار می‌کند؟

با توجه به توضیحاتی که درباره ساز و کار مارکت پلیس دادیم عملکرد سفرمارکت هم همان عملکرد و سازو کار مارکت پلیس را دارد. به این صورت که وقتی شما بلیط هواپیمایی به مقصد داخلی و یا خارجی را مد نظر دارید، کافی است در مرحله اول مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید سپس سفرمارکت در میان معتبرترین و موفق‌ترین آژانس‌های مسافرتی جستجو کرده و نتیجه را به صورت مقایسه‌ای و یکجا به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه شما به جای گشتن در میان سایت‌های مختلف، همه قیمت‌ها و پروازها را در یک جا دیده، مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب می‌کنید. پس می‌توانیم اینگونه به نتیجه برسیم که در حال حاضر سفرمارکت یک موتور جستجو ویژه برای سفر خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود.

چگونه سفرمارکت بازار گردشگری ایران را بهبود می‌دهد؟

همانطور که قبلاً گفتیم سفر مارکت بازار مجازی بلیط هواپیما و تور مسافرتی است که در آن عرضه کنندگان مختلف در حوزه خدمات سفر، چون آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیط هواپیما و رزرو تور محصولات و خدمات خود را در آن عرضه کرده و با هم در تصاحب سهم بیشتری از بازار و جذب بیشترین تعداد مشتری، رقابتی پویا و سالم را تجربه می‌کنند. بنابراین در این بستر این نوع رقابت‌ها بسیار هدفمندتر و موثرتر خواهد شد و این موضوع موجب می‌شود که عرضه کنندگان و تامین کنندگان بهره وری عملیاتی فرایندی خود را افزایش بدهند تا بتوانند هزینه‌های خود را کاهش داده و قیمت‌های کمتر و کمتری را به بازار پیشنهاد دهند. این موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌ها در بازار تعدیل شود و به سمت واقعی شدن حرکت کند. تقریباً همه ما به این موضوع آگاه هستیم که با این فرآیند بیشترین کسانی که از وجود و حضور سفرمارکت به عنوان موتور جستجو و بازار مجازی بلیط هواپیما و سفر بهره می‌برند، مسافران، گردشگران و کاربران خرید اینترنتی بلیط هواپیما و تور هستند. زیرا به این ترتیب هم در زمان و هم در هزینه‌های سفرشان صرفه جویی می‌شود. و در نهایت همین سازکار و فرایند در این بازار موجب می‌شود که بازار سفر در ایران در راستای هدفمندتر و هوشمندتر شدن، پیشرفت و رشد کند.

بهبود ارائه خدمات و تجربه‌ای متفاوت در وبسایت جدید سفرمارکت

تجربه‌ای تازه و متفاوت با سایت جدید سفرمارکت

حدود ۲ سالی می‌شود که سفرمارکت افتخار ارائه خدمات در حوزه گردشگری را به هموطنان خود را دارد و به پاس قدردانی از کاربران همیشه همراه خود، با بهبود و به روزرسانی سایت سعی در ایجاد تجربه‌ای بهتر و دلنشین‌تر را برای آنان به همراه دارد.

اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت سفرمارکت به راحتی و در زمان بسیار کم‌تری بلیط هواپیما و تور رزرو کنید. با توجه به گزارشات و نظراتی که در مدت دوسال به دست تیم متخصص سفرمارکت رسیده است، این تیم با استفاده از به روز ترین تکنیک‌های برنامه نویسی جهان بهینه سازی سایت و UX و UI آن را در جهتی پیش برده اند تا حرکت کاربران در سایت و به طور به خصوص در صفحه‌های لندینگ بلیط هواپیما و در گام آینده، رزرو تور بسیار بهینه‌تر باشد تا کاربر تجربه بهتری کسب کند.

سفرمارکت امیدوار است در آینده‌ای نزدیک با کنترل ویروس کرونا و رشد و بهبود بیشتر خدمات خود بتواند رضایت کاربران را از خود ایجاد کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)