میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماسهای شهروندان پایتختنشین با سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: به دلیل بارش سنگین برف و افزایش نزولات جوی در روزهای گذشته شاهد بالاترین تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس بودیم که رکورد تماس با این سامانه هم شکسته شد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) با بیان اینکه در روز یکشنبه ۲۵ دیماه، بیش از ۱۷ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس گرفته شد که نسبت به آمار قبلی بالاترین تماس با این سامانه (۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس) رشد تصاعدی داشت، اظهار کرد: ثبت این میزان تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری به جهت حل مشکلات و رفع نابسامانیهای شهری دارد که باید قدردان آنان بود و به بهترین نحو نسبت به خدماترسانی به شهروندان اقدام کرد.
وی بیشترین تماسهای شهروندان را به ترتیب مربوط به مناطق یک، ۲، ۵، ۳ و ۴ ذکر کرد و گفت: درخواست شن و نمکپاشی برای رفع لغزندگی کوچهها، خیابانها و معابر بیشترین درخواست و پیام شهروندان بود که با ارجاع به لحظه درخواستهای مردمی به مناطق و نواحی مربوطه به سرعت نسبت به رفع لغزندگی معابر اقدام شد.
بنا به گفته ناصریسرای، بیشترین بازه زمانی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در این روز بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح و ۱۶ تا ۱۸ بود که ۸۰ درصد تماسها ثبت پیام و به معاونت مربوطه ارجاع شد.
ناصری سرای در خصوص میزان آمادگی پرسنل ثبت پیام سامانه ۱۳۷ پلاس نسبت به درج پیامهای مردمی هم گفت: بر اساس آمادگی قبلی که مجموعه مدیریت شهری تهران نسبت به سرمای شدید هوا و بارش برف در پایتخت داشت، مرکزسامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) هم با بسیج پرسنل زحمتکش و اپراتورهای خود این آمادگی را پیدا کرد که در بالاترین میزان آمادگی و پیشبینی از حجم بالای تماسهای شهروندان نسبت به ثبت پیام آنان و رفع مشکلات احتمالی اقدام شایستهای انجام دهد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) ضمن قدردانی مجدد از اعتماد شهروندان به این سامانه که آن را محلی برای ارجاع و بیان درخواستها، رفع مشکلات و حتی شکایات میدانند، افزود: به دلیل اینکه بر اساس اطلاعیههای سازمان هواشناسی نسبت به برودت هوای پایتخت در روزهای اخیر آگاهی یافته بودیم، با مجاهدت همکاران در ستاد و نواحی در سامانه ۱۳۷ پلاس توانستیم با کمترین میزان قطع شدن تماسها نسبت به شهروندان پاسخگو باشیم.
ناصری سرای در خاتمه با اشاره به حجم بالای تماسهای شهروندان و احتمال پشت خط ماندن تماسهای مردمی گفت: پیشنهاد میکنیم شهروندان عزیز با استفاده از روشهای مجازی از قبیل اپلیکیشن «تهران من»، وبسایت «tehran.ir»، و شناسه فضای مجازی «tehran۱۳۷plus@» برای مطرح کردن درخواستها، مطالبات شهری، شکایات و انتقادات استفاده کنند.
بیشترین رکورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز شنبه ۸ مرداد ماه سال جاری بود که بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس از سوی شهروندان با این سامانه گرفته شد.
منبع : خبرگزاری مهر
پویش ایران همدل چیست؟
طرح ابراهیم با طوفانالاقصی به باد رفت/اسرائیل نباید احساس امنیت کند
بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در تهران به کجا رسید؟
صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی در آبانماه
آمادهباش امدادگران هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی
صدور احکام بازنشستگان در آبانماه
موزه عبرت در کاخ سعدآباد
قوانین مربوط به ایثارگران بازنگری، اصلاح و تجمیع شود
هوشمندسازی خدمات در بخشهای مختلف تأمین اجتماعی قوت میگیرد
ارائه بستههای معیشتی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
کشف تریاک در بستههای آجیل
کشف آبمیوه با طعم شیشه در فرودگاه امام خمینی (ره)
تقویت بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی با رویداد چفیههای بهشتی
افتتاح ۱۱۰پروژه مدیریت شهری در شهرری
توسعه عدالت و ارتقا کیفیت آموزشی برای همه دانش آموزان
توفان ترامی در هاینان چین ۷ کشته و ۱ مفقود بر جای گذاشت
احداث مجموعه نمایشی الگونما در منطقه۱۱
هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است
تردد روان در محورهای شمالی/ ترافیک در محور شهریار_تهران
محمد زارعی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر شد
زنان ما در حوزههای نوآوری ظرفیتهای فراوانی دارند
شرکت تولید کننده مواد پلیمری به دلیل گرانفروشی جریمه شد
معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده وارد دوحه شد
جزییات انهدام باند قاچاق و کشف ۱۰ کیلو هروئین در محورهای مواصلاتی تهران
نقشه مراکز تخلیه ایمن اضطراری محلات تهران بهروز رسانی میشود
کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی توسط شرکت جعلی پارسا خودرو
پایان فعالیت باند بزرگ جعل طلا و سکه در پایتخت
مشارکت حدود ۲۰ میلیارد تومانی مردم تهران برای کمک به مردم لبنان
دستگیری اراذل و اوباش فراری شرق تهران
هشدار معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نسبت به تخلفات صنفی