میرنیوز

جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است/ مؤلفه‌های قدرت در حال رشد است

جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است/ مؤلفه‌های قدرت در حال رشد است 2023-01-08T12:18:07+03:30

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: همه شما ماجرای شاهچراغ را دیدید که چه گذشت. افرادی بدون داشتن آثاری از انسانیت به این محیط می‌روند و تیراندازی می‌کنند. فرزندی که در آغوش مادرش پناه برده هر دو را شهید می‌کنند.این از حد از قساوت و ناجوانمردی برای کسانی است که برای عبادت رفته‌اند و قصد جنگیدن ندارند توسط تروریست‌ها روا شده است.

وی افزود: امروز قدر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و مدافعان حرم را بهتر می‌دانیم. آمریکایی‌ها چندین هزار نفر تروریست داعشی را تربیت کردند و به جان منطقه انداختند تا انقلاب و نظام و مقاومت را تحت شعاع قرار دهند. این نقشه آمریکایی‌ها اگر محقق می‌شد خدا می‌داند ما در چندین ده سال درگیر جنگ بین المذهبی می‌شدیم.

سردار نقدی در اجتماع مردمی اصناف تراز شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: داعشی ها که اسیرشان را در قفس زنده زنده می‌سوزاندند و از آن لذت می‌بردند و فیلمش را هم پخش می‌کردند. آنها کسانی بودند که سر کودکان را بریده و با گوشت بدنشان کباب درست می‌کردند.

وی تصریح کرد: این مدافعان حرم و شهید سلیمانی بودند که مقابل آنها ایستادند و آنها را شکست دادند. داعشی ها حدود ۹۰ درصد خاک سوریه را گرفته بودند و دمشق را در محاصره قرار داده بودند و رعب و وحشت فراوانی را در مقابل دیگران ایجاد کرده بودند. اما فداکاری شهید سلیمانی و مدافعان حرم آنها را از میان برداشت.

نقدی افزود: همان زمان رسانه‌های دشمن مکرر تبلیغ می‌کردند که چرا مردم ایران باید به سوریه بروند و در آنجا کمک کنند. در واقع برنامه دشمنان بود که داعشی ها به مرز ایران برسند. متأسفانه برخی هم در داخل می‌گفتند ما خودمان اینجا فقیر داریم چرا برای سوریه و عراق باید کمک کنیم. واقعیت آن است کار رسانه‌های دشمن وارونه کردن واقعیت هاست.

شهید سلیمانی رهبر مبارزه با تروریسم بود

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند در حالی که او رهبر مبارزه با تروریسم بود، اما به او اتهام زدند که خود تروریست است و این دو با یکدیگر خیلی فرق دارد. آیا شهید سلیمانی که اگر روزی به فرزند شهیدی زنگ نمی‌زد آن روز آرام نداشت می‌تواند رهبر تروریست‌ها باشد؟ غربی‌ها این تصویر دروغین و مجازی را می‌سازند و منتشر می‌کنند. امروز در هر صحنه‌ای که نگاه کنید غیرواقعی سازی آنها را می‌بینید.

نقدی در سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است. ۴۴ سال است از انقلاب می‌گذرد و همه چیز به رأی مردم است. در حالی که در گذشته یک جباری بر سر کار بود. فرزندش جانشین او می‌شد چون فرزند او است و رأی مردم جایی را نداشت اما انقلاب آمد به رأی مردم ارزش داد. طبق قانون اساسی با رأی مردم، دولت، مجلس، شورای شهر انتخاب می‌شوند و رهبر هم با رأی نمایندگان مردم انتخاب می‌شود و انتخابات در کشور ما یک ساعت زودتر یا دیرتر از موعد برگزار نشده است.

نقدی با اشاره به انتخابات سال ۸۸ اظهار داشت: در آن سال عده‌ای از جمله رؤسای سابق دولت و مجلس گفتند که در انتخابات تقلب شده است. همان‌هایی که زمانی ما به آنها رأی داده بودیم و یا پشت سرشان نماز خوانده بودیم ادعا کردند تقلبی صورت گرفته است. اما رهبری تسلیم نشدند چون رأی مردم است. لذا رهبری محکم پشت سر مردم ایستاد و در انتخابات‌های بعدی هم این گونه بود. بعد به چنین نظامی می‌گویند دیکتاتور. باید دید واقعیت چیست؟

وی افزود: شهید سلیمانی رهبر مبارزه با تروریسم بود اما آنها می‌گویند که او، خود تروریست بوده است همانطور که می‌گویند ما دیکتاتور هستیم اما باید دید خودشان چه هستند و چه کرده اند؟ آیا غیر از این است که هر کجا دیکتاتوری بود مانند صدام و پینوشه و حزب منافقین، حامی آنها بوده اند؟

نقدی با اشاره به گروهک تروریستی کومله اظهار داشت: حتماً شنیده اید که زمانی کومله‌ها یک دختر ۱۶ ساله را به اتهام ارتباط با سپاه ماه‌ها در روستایی زندانی کردند در حالی که به او گفته بودند به امام خمینی توهین کند و چون او نپذیرفته بود او را زنده به گور کردند و هم اکنون قبر او در بهشت زهرای تهران است. بعد چنین گروهی ادعا می‌کند طرفدار دموکراسی است.

وی با اشاره به فوت مهسا امینی اظهار داشت: اول اینکه این خانم فوت کرد و کشته نشد. ۵۰ خانم دیگر در آن مرکز ارشاد فراجا برای ارشاد حضور داشتند. رفتار او در خیابان مناسب نبود. پلیس مهربانانه به او گفته بود که این رفتار صحیح نیست. فضای ارشاد، فضای گذشتن و زدن نیست. حتی یک نفر نبود که بگوید من دیدم او را زدند. پدرش نیز در حضور دادستان تهران و در برابر دوربین‌ها گفته بود که جای کبودی و ضرب و شتمی نمی بیند. پزشکی قانون هم انواع آزمایشات را انجام داده بود آنگاه توسط غربی‌ها ادعایی مطرح می‌شود و همه رئیس جمهورها، نخست وزیرها و رؤسای مجلس شأن نه یک بار که چندین بار ادعا می‌کنند آن خانم کشته شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات سال ۸۸ یکی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور به بنده گفت به دفتر مقام معظم رهبری ما را احضار کردند و گفتند شما حق ندارید آنهایی را که نام فتنه گر بر روی شأن گذاشته اید کوچک‌ترین دروغی را به آنها نسبت دهید و عدالت باید برقرار باشد.

مؤلفه‌های قدرت در حال رشد است

نقدی تصریح کرد: غربی‌ها خودشان میلیونی آدم کشته اند. در ویتنام ۵ میلیون نفر، در هیروشیما و ناکازاکی با فشار یک دکمه ۲۰۰ هزار نفر ار کشتند، در افغانستان و عراق هزاران نفر را از جمله کودکان و زنان با بمب‌های آمریکایی کشته اند، در زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو جنایت‌های بسیاری را کرده اند، بعد همین آمریکا در مورد آن خانم مرحوم شده می‌گوید که ما جنایتکاریم.

نقدی ادامه داد: آل سعود، جمال خاشقچی را که اتفاقاً یک مخالف لیبرال و از جنس خود غربی‌ها بود طبق اسنادی که خود غربی‌ها ارائه کرده اند با اره برقی بریده، در اسید حل کرده و در فاضلاب ریخته اند سپس این آل سعود برای ما از انسانیت می‌گوید. لذا باید دید واقعیت‌ها چیست؟

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در همه مؤلفه‌های قدرت در حال رشد است و آمریکایی‌ها در حال افول هستند. کشوری که در صد سال گذشته دو بار به اشغال کامل درآمده است حال در عرصه نظامی به جایگاهی رسیده است که خود غربی‌ها توان نظامی ایران را در منطقه، اول و در جهان هفتم می‌دانند. هر چند بنده می گویم ما اول هستیم زیرا شما جرأت حمله به ما را ندارید.

نقدی تاکید کرد: زمانی بود که یک کارمند سفارت آمریکا برای ایران ما وزیر مشخص می‌کرد اما امروز سالهاست که می‌گویند حزب الله برود، بشار اسد برود اما آنها هستند. کار به جایی رسیده که در آمریکای لاتین که زمانی حیاط خلوت آمریکایی‌ها بود رئیس جمهوری اگر بخواهد رأی بیاورد ابتدا باید ثابت کند که ضد آمریکایی است.

آمریکا به خام فروشی افتاده است

وی خاطرنشان کرد: آمریکا رو به افول و شکست است و جمهوری اسلامی رو به اوج قرار دارد. ما پهپاد متجاوز آنها را می زنیم، پایگاه عین الاسد را موشک باران می‌کنیم اما آنها نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. کارشان به جایی رسیده است که با به جا گذاشتن ۲۰۰ بالگرد، ۲۳ هزار نفربر، ۱۶ هزار دوربین دید در شب و بسیاری تجهیزات نظامی دیگر از افغانستان فرار می‌کنند.

نقدی گفت: کار آمریکا به جایی رسیده که در ۵ سال گذشته به خام فروشی افتاده است. هم اکنون آمریکا ذغال سنگ و نفت خام به میزان ۳ میلیون بشکه در روز می‌فروشد در حالی که خودش شش میلیون نفر کارتن خواب دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها در سند ملی سال ۲۰۲۲ خود گفته اند پنجره‌های فرصت ما در برابر ایران در حال بسته شدن است و فقط ۷ سال فرصت داریم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور

 استفاده سپاه از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور
2024-05-20T00:18:33+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اعزام یگان‌های استانی و تیپ ویژه صابرین برای عملیات جستجوی رئیس جمهور و هیئت همراه، از منورهای مه‌شکن برای یافتن آنها ا...

تماس تلفنی رشید با مخبر: برای سلامتی رئیسی دعا می‌کنیم

 تماس تلفنی رشید با مخبر: برای سلامتی رئیسی دعا می‌کنیم
2024-05-20T00:18:33+03:30
رئیس جمهور عراق در گفتگو با محمد مخبر گفت: برای سلامتی رئیس جمهور ایران نماز و دعا می‌خوانیم و امیدواریم هر چه زودتر ایشان از این حادثه با صحت و سلامت عبور ...

پوتین اخبار حادثه بالگرد رئیسی را با حساسیت دنبال می‌کند

 پوتین اخبار حادثه بالگرد رئیسی را با حساسیت دنبال می‌کند
2024-05-20T00:18:32+03:30
دستیار ویژه پوتین در تماس با معاون اول رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور روسیه با حساسیت فوق العاده اخبار سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند.

پیام حداد عادل در پی وقوع حادثه برای رئیس جمهور

 پیام حداد عادل در پی وقوع حادثه برای رئیس جمهور
2024-05-19T23:25:32+03:30
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور پیامی صادر کرد.

ولایتی: برای سلامتی آقای رئیسی دعا می‌کنیم

 ولایتی: برای سلامتی آقای رئیسی دعا می‌کنیم
2024-05-19T23:25:32+03:30
مشاور رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امیدوارم هرچه زودتر آقای رئیسی و هیات همراه ایشان به سلامت به آغوش ملت بازگردند.

حضور نیروهای تیپ ۲۵ نزاجا برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

 حضور نیروهای تیپ ۲۵ نزاجا برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور
2024-05-19T23:12:13+03:30
تیپ ۲۵ تکاور نیروی زمینی ارتش برای کمک به جستجوی بالگرد رییس جمهور‌ در منطقه آذربایجان شرقی حضور یافت.

حسن خمینی: برای سلامتی رئیس‌جمهور دعای توسل بخوانید

 حسن خمینی: برای سلامتی رئیس‌جمهور دعای توسل بخوانید
2024-05-19T23:12:13+03:30
تولیت حرم امام خمینی(ره) درخواست کرد به امید ختم بخیر شدن این سانحه و سلامتی رییس‌جمهور و همراهان، دعای توسل خوانده شود.

انشاالله خبر سلامتی رئیس جمهور قلوب ملت ایران را شادمان کند

 انشاالله خبر سلامتی رئیس جمهور قلوب ملت ایران را شادمان کند
2024-05-19T23:12:12+03:30
سخنگوی شورای نگهبان نسبت به سانحه فرود سخت بالگرد رئیس جمهور واکنش نشان داد.

اجتماع مردم برای سلامتی رئیس جمهور در میدان ولیعصر(عج) تهران

 اجتماع مردم برای سلامتی رئیس جمهور در میدان ولیعصر(عج) تهران
2024-05-19T23:12:11+03:30
عده‌ای از مردم و دانشجویان برای دعا جهت سلامتی رئیس جمهور در میدان ولیعصر تهران تجمع کرده‌اند.

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:12:09+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

اعزام تیپ‌ صابرین سپاه برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

 اعزام تیپ‌ صابرین سپاه برای جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور
2024-05-19T22:58:36+03:30
تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برای کمک به جستجوی بالگرد رییس جمهور‌ عازم منطقه شد.

روحانی: برای رئیس‌جمهور و همراهانشان آروزی سلامتی دارم

 روحانی: برای رئیس‌جمهور و همراهانشان آروزی سلامتی دارم
2024-05-19T22:58:36+03:30
رئیس جمهور سابق اظهار داشت: صمیمانه امید دارم آقای رئیسی هرچه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

جلسه دولت به ریاست مخبر برگزار شد

 جلسه دولت به ریاست مخبر برگزار شد
2024-05-19T22:58:35+03:30
در جلسه امروز هیئت دولت، با دستور معاون اول اعضای جلسه مسئول پیگیری امور محوله شدند.

قالیباف: برای سلامتی آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم

 قالیباف: برای سلامتی آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم
2024-05-19T22:58:35+03:30
رئیس مجلس در پی حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نوشت: برای سلامتی خادم‌الرضا علیه‌السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند ...

اینفوگرافی بالگرد حامل رئیس‌جمهور؛ بل ۲۱۲

 اینفوگرافی بالگرد حامل رئیس‌جمهور؛ بل ۲۱۲
2024-05-19T22:58:35+03:30
بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه که ظهر امروز در مسیر بازگشت به تبریز در حوالی ورزقان دچار سانحه شد از نوع بل ۲۱۲ بود.

منصوری: دو نفر از بالگرد رئیسی با ما ارتباط گرفتند

 منصوری: دو نفر از بالگرد رئیسی با ما ارتباط گرفتند
2024-05-19T22:58:34+03:30
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: با یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور و کادر پرواز ارتباط برقرار شده که نشان می‌دهد میزان سختیِ حادثه خیلی بالا نبوده؛ چون دو تن...

امام خامنه‌ای:امیدواریم رئیس جمهور به آغوش ملت برگردند

 امام خامنه‌ای:امیدواریم رئیس جمهور به آغوش ملت برگردند
2024-05-19T22:58:34+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و ...

درس علوم و معارف دفاع مقدس باید حضوری و الزامی باشد

 درس علوم و معارف دفاع مقدس باید حضوری و الزامی باشد
2024-05-19T20:32:01+03:30
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد.

تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در دستور کار مجلس

 تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در دستور کار مجلس
2024-05-19T20:32:01+03:30
رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی ،آب ، منابع طبیعی و محیط زیست در تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز ق...

درخواست پورابراهیمی برای برگزاری جلسه درباره بورس

 درخواست پورابراهیمی برای برگزاری جلسه درباره بورس
2024-05-19T20:32:00+03:30
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده برای بررسی وضعیت بازار سرمایه در هفته جاری شد.

ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران درباره سیل خراسان رضوی

 ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران درباره سیل خراسان رضوی
2024-05-19T20:32:00+03:30
رئیس مجلس گفت: ضروری است علاوه بر تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل استان خراسان رضوی و پیگیری روند درمان کامل آنها، نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده به...

سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است

 سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است
2024-05-19T20:31:59+03:30
بهادری جهرمی گفت: قانون اساسی کشورمان متولی امور داخلی مجلس را مشخص کرده که در صلاحیت خود نمایندگان است و دولت همچون گذشته با مجلس در چارچوب اصول قانون اساس...

ارجاع تأسیس سازمان حفاظت قوه قضائیه به کمیسیون امنیت ملی

 ارجاع تأسیس سازمان حفاظت قوه قضائیه به کمیسیون امنیت ملی
2024-05-19T20:31:58+03:30
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با ارجاع طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مواف...

سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب

 سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب
2024-05-19T20:31:58+03:30
قدرت نهفته و آشکار در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای ایران به‌گونه‌ایست که منجر به تنظیم مناسبات بر اساس عزت کشور خواهد شد. بدیهی است خروجی این دیپلماسی ایجاد امنیت...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T20:31:58+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

حضور ناو بالستیک‌زن سپاه در نزدیکی جزیره دیگو گارسیا

 حضور ناو بالستیک‌زن سپاه در نزدیکی جزیره دیگو گارسیا
2024-05-19T20:31:57+03:30
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ناو شهید مهدوی برای نخستین مرتبه تا نزدیکی جزیره دیگو گارسیا که محل استقرار نیروهای آمریکایی است، پیش رفت.

دهقان: یک‌ مرحله‌ای شدن انتخابات مجلس نیازمند بررسی است

 دهقان: یک‌ مرحله‌ای شدن انتخابات مجلس نیازمند بررسی است
2024-05-19T20:31:57+03:30
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: من نمی‌گویم که انتخابات باید یک‌مرحله‌ای شود اما این ایراد، , وارد است که یک فرد در مرحله‌ی اول، رای رأی بیشتری داشته و در مرحله...

سردار سلامی: اسرائیل چیزی جز منطق زور را نمی‌فهمد

 سردار سلامی: اسرائیل چیزی جز منطق زور را نمی‌فهمد
2024-05-19T20:31:57+03:30
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود."، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه‌زدن به دو نقطه با تع...

اختصاصی | ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان

 اختصاصی | ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان
2024-05-19T20:31:57+03:30
اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در اولین جلسه ششمین دوره این مجلس انتخاب خواهند شد.

وحیدی: منتظر رسیدن نیروهای امداد به محل سانحه هستیم

 وحیدی: منتظر رسیدن نیروهای امداد به محل سانحه هستیم
2024-05-19T20:31:56+03:30
وزیر کشور گفت: رئیس‌جمهور با همراهان در مسیر برگشت با چند بالگرد بر بودند که یکی از بالگردها بر اثر بدی هوا و وضعیتی که در منطقه بوده، مجبور به فرود سخت می‌...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)